פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצגת מחיר מוטעה ללקוחות... נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי נכנסתי לחנות רנואר נשים בקניון הנגב לאחר סיבוב מדידות החלטתי
לרכוש חולצה שחורה משיפון שהמחיר שצויין על כל החולצות כדוגמת החולצה הזו
היה 69 ש"ח. לתדהמתי הופתעתי כאשר הגעתי לקופה מבקשת ממני הקופאית
סכום של 99 ש"ח ואמרתי לקופאית שהמחיר שמצויין על גבי כל התוויות הוא 69 ש"ח
אז מאיפה לרשת החוצפה לבוא ולבקש מחיר שונה- ענתה לי הקופאית בשיא החוצפה
שהרשת מציינת בשילוט שמחירי החנות הם המחירים המצויינים במחשב..
לאחר חילופי דברים וויכוחי סרק החלטתי שאני לא קונה את החולצה, אך אני שואלת את עצמי.. בשביל מה נועדו פתקיות המחיר אם לא בכדי לציין את מחיר המוצר ואין זה אשמת הלקוח שהעובדים בחנות לא מעדכנים מחירים בצורה נכונה. דבר נוסף
שהמוכרת הוסיפה שהיה שינוי מחיר בערב לפני והם לא הספיקו הכל- נו באמת את הסיפורים המצוצים מהאצבע האלה שמענו בהרבה מקומות
אני דבר אחד יודעת... לא אני ולא משפחתי תרכוש יותר ברשת רנואר - ואני קונה שם הרבה - הפסד שלהם ולאו דווקא בגלל הטעות במחיר - אלא בגלל החוצפה של העובדות במקום. העובדה שהם ביקשו 30 ש"ח יותר מהמחיר שצויין היא שולית ביחס להתנהגות של רשת כמו רנואר שצריכה לכבד את עצמה... מי שהרוויח ממני באותו היום היו קסטרו וזארה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה. עם זאת, לא ברור ממה שכתבה האם על החולצה הספציפית שהיא רצתה היה נקוב המחיר 69 ש"ח. החוק אמנם מאוד ברור כלפי מוצר שנקוב עליו מחיר, אך חשוב שלא לטעות ולא לבקש מחיר מסויים למוצר על סמך מוצר אחר שמתומחר בטעות. במילים אחרות: רק אם המחיר על החולצה הספציפית שרצתה הלקוחה היה 69 ש"ח, היא הייתה יכולה לקבל אותה במחיר הזה. תגובה:
שוב, אנו מתנצלים. הלקחים נלמדו מול צוות החנות, והדבר לא יחזור על עצמו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה