פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחפיר ביטול עיסקה נושא התלונה:
מנדל איזי שם/כינוי:
‏שבת ‏26 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון ארנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המוצר נקנה בתאריך הנ"ל כמתנה אך הסתבר שאינו במידה הנכונה. כשרציתי להחליף מידה והתברר שאין בסניף ארנה, ביקשתי לבדוק היכן יש וכאן החל הסיוט. השארתי 4-5 הודעות בשרות הלקוחות במשך מספר ימים מכיוון ש"עקב עומס" לא יכולים לענות לשיחה. החלטתי לבקר בסניפים: גבעתיים עפולה ונצרת, בכולם השארתי את מספר הטלפון שלי וכולם הבטיחו לחזור אלי, כך גם בסניף קניון ארנה. משום סניף לא חזרו אלי. כאשר חזרו אלי, שבוע לאחר מכן, לא הצליחו להסביר לי כיצד מנהלי סניף ושרות לקוחות שמתיימר גם לתת שרות לא מתייחסים לפנייתי. נראה שכולם באמת לא רואים את החשיבות בכך. היום איני רוצה את המוצר ואני בטוח שלא אקנה ברשת זו לעולם. השרות מחפיר. לדברי נציגת השרות בשם תמר אין הרשת מזכה בשום מקרה. ביקשתי לדבר עם מנהלת השרות אך כעת-יותר מ 50 שעות אחרי טרם מצאה זמן לטפל בתלונתי. גם תמר הבטיחה לחזור אלי יום למחרת כדי לוודא מקרוב ש"טופלתי" וכמובן טרם חזרה. אני נדהם מדוע לקוח צריך לעבור את הסיוט הזה. כל רצוני להחזיר המוצר ולסיים עם הסיוט. יצויין שבעת רכישת המוצר נאמר לי שלא תהיה בעיה לקבל זיכוי כספי למרות שמדובר בסוף עונה
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי המוצר פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
ראשית, אני מתנצלת על זמן ההמתנה שהלקוח נאלץ להמתין, אך חשוב להדגיש כי שרות הלקוחות אינו פועל בימים שישי ושבת. הוא השאיר הודעה ב- 30.1 (יום ד') ועל אף העומס הוא נענה ע"י נציגת השרות תמר ב- 3.2 (יום א') .כל השיחות מתועדות. מהמכתב המפורסם באתר זה עולה שהלקוח ביקש את החלפת המידה, אך לנציגתנו הוא אמר כי הוא מעוניין בהחזר כספי בלבד. כשהציעה את איתור המידה המבוקשת ואף פיצוי מיידי על היחס לו זכה מכל הסניפים בהם ביקר (אף ללא אימות טענותיו מול החנויות,תוך אמון מוחלט בדבריו) הוא סירב.
בנוסף על כך, הלקוח ציין בפני נציגתנו כי הוא עצמו רכש את המוצר אך משום שלא התאפשר לו למדוד הוא לקח כך את המוצר ושאל אם תהיה בעיה להחליף. נאמר לו שלא תהיה כל בעיה להחליף. מעניין כי מדבריו במכתב זה עולה כי הפריט נקנה לו כמתנה וכי נאמר לו מראש שיוחזר לו כספו. את זה אנו יודעים לראשונה.
תגובה:
הלקוח יטופל טלפונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה