פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי שירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי לאח שלי מתנת יום הולדת, מעיל ב500 שקלים ברנואר מן סניף רחובות.
לאחר כשבועיים החזרתי את המעיל וקיבלתי הארכה לפתק החלפה עד ה31.3
ב31.3 הגיע אח שלי לסניף רנואר בעזריאלי וביקש להחליף את המעיל בבגדים בשווי בו המעיל נקנה. אחי נענה בשלילה והתבקש להחליף את המעיל רק בסניף בו נקנה.
בתגובה התקשרתי לסניף רחובות וביקשתי להבין את פשר התשובה
נאמר לי שסניף עזריאלי כבר החזיר את המעילים שלו לעונת החורף ולכן עלי להביא את המעיל לסניף רחובות
תשובה זו לא סיפקה אותי וביקשתי לברר איך זה שרשת גדולה כרנואר מבקשת מהלקוח שלה להוות לה אמצעי העברה של פריטים בין סניפים.
קיבלתי תשובה שההארכה שקיבלתי ברחובות הייתה טעות ו"אין מה לעשות".
בעקבות סבלנותי הודעתי שלמרות חוסר הצדק אני מוכנה להעביר את המעיל בחזרה לסניף רחובות ובתמורה ביקשתי לקבל זיכוי על המעיל כדי שאני ואחי לא נצטרך לסחוב עוד פריטים בין סניפי רנואר, מאחר שאחי לא גר ברחובות.
קיבלתי הבטחה שיעשה המרב שניתן כדי שזה אכן לא יקרה שוב.
כעבור מספר ימים הגעתי לרנואר סניף רחובות עם המעיל וביקשתי לקבל את הזיכוי. נענתי בשלילה ונאלצתי לקחת פריטים בשווי המחיר של המעיל. כמובן ששוב אאלץ לסחוב את הנעליים לאחי והוא יצטרך לסחוב אותם לסניף רנואר בו הוא יבחר לקנות.
התנהגות רשת רנואר הייתה לא מקצועית בכך שעירבה אותי, הלקוח, בשיקולים פנימיים של הסניפים (החזרת המעילים). בעקבות התנהגות זו אחי בזבז את זמנו כשנסע לעזריאלי עם המעיל וחזר בידיים רקות ואני בזבזתי את זמני גם כשנאלצתי לטפל בבעיה שהייתה בעזריאלי כששוחחתי עם סניף רחובות וגם כשנאלצתי להביא את המעיל מאחי ולקחת אותו לסניף רנואר ברחובות ושוב להעביר לאחי את הפריטים שנועדו להחלפה.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על הטירטור שעברה הלקוחה, שלא באשמתה. אכן עולים מדבריה ליקויים בשירות. ליקויים אלה יטופלו והלקחים יופקו. תגובה:
נשמח להציע ללקוחה פיצוי על טרחתה. לא מדובר בפיצוי כספי, אלא בפיצוי אחר אך עם זאת הוגן ומשמעותי. הפיצוי ישלח בימים הקרובים לכתובתה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה