פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בפניה שלי< נושא התלונה:
גבריאל נועה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רעננה, הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי רכשתי חולצה חדשה מחברת רנואר בסניף רעננה שבקניון רננים. לבשתי אותה מס' פעמים והרגשתי שהיא זקוקה לכביסה. כיבסתי את החולצה על פי ההוראות: ביד עם מעט מים קרים ואבקת כביסה. ייבשתי בצל, אך כאשר החולצה התייבשה, גיליתי כתם גדול מאד, הצבע למעשה ירד מהחולצה (מסגול לורוד). פניתי לסניף בהוד השרון וביקשתי לבדוק את הנושא. הם שלחו את החולצה לבדיקה, לאחר מס' ימים החזירו לי תשובה משרות הלקוחות של החברה: "הכתם נגרם מגורם חיצוני", לא הבנתי מה הדברים אומרים, לא שפכתי חלילה חומר מלבין על החולצה, האם אבקת כביסה ומים קרים מחוללים כזה נזק? כתבתי מכתב לחברת רנואר, בו סיפרתי להם על המקרה, כמו כן, סיפרתי שאני לקוחה נאמנה וותיקה שקונה ברנואר באלפי שקלים בכל תחילת עונה ובעוד כמה מאות במהלך העונה. ואמרתי שהתשובה הזו אינה מקובלת עלי. אני כיבסתי את החולצה על פי ההוראות, אין שום סיבה שצבע יירד ואני לא אוכל להשתמש בה יותר כי הצבע ירד רק באזור אחד של החולצה.
שלחתי את המכתב לשרות הלקוחות של החברה, ולאחר מספר ימים הוחזרה לי תשובה: הם החליטו שהם אינם מזכים אותי בעבורה, שוב-כי הכתם נגרם מגורם חיצוני.
אני מאד כועסת, אני יודעת מחברות שלי שכאשר הן מתלוננות על פגם במוצר, (בחברות אופנה!) הן מייד מזוכות, ללא ויכוח.
רנואר מסרבת לקחת אחריות על המוצר שנקנה. הנציג מהחנות בסניף הוד השרון שנתן לי את התשובה האחרונה אמר לי : "נו, כולה 69 שקלים, מה את עושה סיפור?" זה זילזול בכספי, זה זילזול באמון שאני נתתי בחברה, זה זילזול בזמן שלי, כי יש לי דברים נוספים לעשות מלבד לכתוב לרנואר מכתבים.
אני עדיין שוקלת את צעדיי בענין, אני רק יודעת שאני לא מתכוונת לוותר בנושא הזה לחברת רנואר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי/זיכוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
נקודת המוצא היא שבמידה וקיים פגם ייצור בדגם כלשהו (במקרה זה דהיית צבע), הפגם יתבטא בבירור בכל החולצה: מלפנים ומאחור מלמעלה ומלמטה. לא זו בלבד, אלא שהפגם יופיע גם בכל חולצה שנתפרה מגליל הבד הזה ונמכרה לעשרות לקוחות אחרות. במקרה שלפנינו קיים בחולצה כתם אחד בלבד בצורת אליפסה בחזית החולצה, ואף לקוחה אחרת לא התלוננה על תופעה דומה. כמו כן, יש לציין כי הדגם עבר בדיקת בקרת איכות הכוללת כיבוס על פי ההוראות עוד טרם יציאתו לחנויות ונמצא תקין לחלוטין ועומד בכביסה. כל שנותר הוא להסיק כי כנראה משהו השתבש במהלך הזמן שהפריט שהה בידי הלקוחה, ואינו קשור לאיכותו של הבד. העובדה שהפגם הוא מקומי מעידה על כך. עם זאת, הענקנו ללקוחה את מלוא השירות: שוחחנו עימה פעמיים בטלפון, הגבנו למכתביה ואף ערכנו בדיקת בקרת איכות כפולה למוצר שהציגה. תגובה:
לצערנו, לא נוכל להיעתר לבקשתה לקבל זיכוי/ החזר כספי. נוכל להציע לה לפנות למכון בדיקה אובייקטיבי חיצוני, המומחה בטקסטיל, ולקבל ממנו חוות דעת מקצועית. אם יתברר שטעינו בהערכתנו, לא רק שנחזיר לה את כספה, אף נוסיף על כך פיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה