|
|
|
|
|
|
מכנס גינס |
נושא התלונה: |
יום שישי 16 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון חולון |
כתובת: |
רנאור-חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במהלך חודש נובמבר נקנה מכנס גינס מרשת רנואר
להמכנס יש כפתור בחזית המכנס שהוא עצמאי ומתפרק מבלי להודיע.
וכבר זאת הפעם השלישית שהמכנס חוזר מתיקון מאצלם.
וכול פניותי להחלפת המכנס לא נענו.
תקוותי שאתיכם תיהי עוד אוזן קשבת.
ש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מכנס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה |
שם ותפקיד: |
קשה לענות על תלונה זו משום שחסרים בה פרטים רבים. על סמך הפרטים שכן קיימים אני מבינה כי המוצר נמצא בשימוש למעלה מחצי שנה. הלקוח לא ציין באיזה סניף נקנה המכנס, או את מספרי שוברי התיקון שלו, אך עם זאת, ניתן לומר כי כפתורים שניתקים ממכנס הם תופעה שמתרחשת כמעט בכל סוג של מכנס ובכל מותג. אמנם לצערנו אצל הלקוח התופעה קרתה יותר מפעם אחת באותו מכנס, אך אין הדבר מחייב את החלפתו. |
תגובה: |
במקרים מהסוג הזה אנו מפצים את הלקוח על אי הנעימות שנגרמה לו כאשר נאלץ להגיע לחנות יותר מפעם אחת לצורך פתרון הבעיה. כמדומני, לקוח זה כבר קיבל מאיתנו פיצוי בעבר. |
פתרון: |
|
|
|