פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף על מוצר שלא סופק נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/4/2008 הזמנתי פריט (שמחירו 250ש"ח) שלא היה בחנות והבטיחו שיביאו לי אותו מסניף של רנואר בקניון מלחה בי-ם.
אחרי שבועיים, משלא חזרו אליי ניגשתי לסניף על מנת לברר למה עדיין לא חזרו אליי, המוכרת הואילה בטובה להגיד לי שאין יותר את הפריט שהזמנתי.
ביקשתי את כספי בחזרה (דרך זיכוי כרטיס האשראי), הם אמרו לי שהם לא מזכים ישירות את כרטיס האשראי ושזה עובר דרך הנהלת החשבונות של החברה.
הם נתנו לי שובר שבו רשום זיכוי כספי של סך של 249ש"ח ואמרו לי שהכרטיס יזוכה בחשבון הבא.
בפירוט של כרטיס האשראי לא היה שום זיכוי וגם בפירוט של החודש שאחריו.

בשירות הלקוחות לא עונים ובחנות מנסים לסבן אותי.

תודה,
דנה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כרטיס האשראי בכסף ששולם. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
ההוראה לביטול העסקה כבר התקבלה במשרדי לאומי קארד ב- 19.5.08, ואישור על הביטול התקבל מהם כבר ביום למחרת. מספר פנייה: 4548618. תגובה:
העסקה כבר בוטלה לפני כחודשיים. במידה והלקוחה מעוניינת באישור על כך מחברת כרטיסי האשראי, נוכל לפקסס לה אותו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה