פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע מצד מנהלת החנות- אושרית (בחנות TwentyFourSeven) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שביקשתי לקבל זיכוי עבור מוצר שקיבלתי במתנה נאמר לי בצורה מאוד לא יפה שלא ניתן לעשות זאת כי המוצר נקנה בסוף עונה. ביקשתי ממנהלת החנות שהסבירה לא לקרוא לי ממי ( מילה בה השתמשה 5 פעמים במשפט ).
לאחר בקשה זו, שנראת לי לגיטימית, מעצם העובדה שאני לא חברה של המנהלת המשיכה אושרית (המנהלת ) בכוונה לקרוא לי ממי. כאשר התכוונתי לצאת מהחנות צאקה אושרית לעברי "...אני יודעת מי את אמרו לי פה המוכרת שאת כל הזמן ממורמרת...".
זה לא ייחס שלקוח צריך לקבל, לא ייתכן שמנהלת תרשה לעצמה להתנהג כך, פשוט בושה!

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
אנו מצטערים על התחושות אותן מתארת הלקוחה. משיחה שערכנו עם אושרית, מנהלת החנות, הוברר כי לא היה בכונתה לפגוע בלקוחה באופן הזה. היא ניסתה להסביר את העובדה כי על פי נהלי החברה לא ינתנו זיכויים בתקופת סוף העונה. תגובה:
השימוש במילה: "ממי" נלקח לתשומת הלב ויטופל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה