פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי שמלה ב320 ש"ח מרנואר כרמיאל כשהגעתי הביתה לפני האירוע רציתי ללבוש את השמלה אך להפתעתי השמלה היתה מלאה כתמים של מייקאפ וכתמים לבנים של ספידסטיק ניסיתי עם מגבונים לנקות אותה ולא הצלחתי השמלה היתה במצב מגעיל מאוד החזרתי את השמלה לסניף וכתבתי מכתב אך השרות לקוחות ענו לי בחוצפה שלא הגיוני שקניתי שמלה במצב כזה! אין יותר חוצפה והתעללות בלקוח מזה אני מתלוננת שקניתי מוצר פגום וברנואר מאשימים אותי שזה לא הגיוני שקניתי שמלה במצב כזה. אני מבקשת את כספי בחזרה העובדים בסניף לובשים את הבגדים בזמן עבודתם ולאחר מכן מחזירים אותם לקולב אני לא מוכנה לקנות שמלה יד שניה ועוד ב320 ש"ח חוצפנים !!!!
אני מבקשת בתוקף את כספי בחזרה ואין בכוונתי לוותר!!!!!
תודה על הטיפול
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את כספי בחזרה פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
כל לקוח רואה היטב מה הוא קונה. אם הכתמים הם כל כך בולטים, כפי שהלקוחה מתארת (והם אכן בולטים, ראינו אותם במשרדי החברה), אני מעריכה כי היא היתה מבחינה בהם מראש ולא היתה קונה אותה כך. בשיחת הטלפון שערכנו עימה היא טענה כי הבחינה בכך "דקה לפני האירוע" ואף השתמשה במילה "מטונפת". איך לקוחה מודדת וקונה שמלה מטונפת כל כך כשהיא יודעת שהיא מיועדת לאירוע, ולא מבחינה בכך עד דקה לפני האירוע? תגובה:
כמחווה של רצון טוב נהיה מוכנים לכבס עבור הלקוחה את השמלה, ללא אחריות על תוצאת הכיבוס. כסף בחזרה, לצערנו לא ניתן לתת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה