פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי שהובטח לי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.7 הגעתי לסניף ראשל"צ קניון הזהב כשבידי שמלה בשיווי 500 ש"ח שנקנתה ברשת רנואר בחנות בקניון עזריאלי
זוהי שמלת ערב שקניתי במידה 38 לשמלה שהייתה מיועדת לאירוע נקנו נעליים מתאימות על ידי בסך של עוד 350 ש"ח
ב1.7 יום חמישי הסתבר לי שהשמלה שאני מחזיקה בידי היא במידה 36 כאשר אני בוודאות מדדתי בחנות 38
רצתי לרשת בקניון הזהב ושם הסתבר לי שלא נותרו עוד מידות בכל הרשת בשמלה זו
ידעתי שזהו אצטרך לקנות שמלה חדשה והנעליים בעצם יהיו לא שימושיות(השמלה הייתה בצבע תכלת וכך הנעליים שנקנו)
ב1.7 הובטח לי שתוך שבוע ימים יגיע לסניף זיכוי כספי אותו אוכל להפקיד בחשבון הבנק שלי על סך 500 שקל
לאחר עשרה ימים אני מגיעה לסניף בזהב בתאריך 10.7 ונאמר לי שהזיכוי לא הגיע
לאחר המתנות ארוכות בשירות לקוחות נאמר לי שעוד שבוע
אותו סיפור מתרחש שבוע לאחר מכן והזיכוי לא אצלי
מאז הובטח לי שהזיכוי ישלח לביתי התנצלו על העיכוב והובטח לי כי עד ה1.8 הזיכי אצלי
היום בתאריך 14.8 כחודשיים לאחר רכישת השמלה הזיכוי עוד לא ביידי
500הש"ח האלו פשוט הלכו לאיבוד
ומה עם הטלפונים לשירות לקוחות מספר פעמים שגם שם יש צורך בהמתנה ארוכה?
מה עם הנסיעות לסניף קניון הזהב במשך 3 פעמים במטרה לקחת את הזיכוי עד שהובטח לי שהוא ישלח עד ביתי?
מה עם עוגמת הנפש לגלות לאחר קנית נעלים שהשמלה שאת מחזיקה ביד היא לא זו שמדדת?
האם יתכן שרנואר מתנערים מכל אחריות
הנזק הוא גם כספי 500 ש"ח טלפונים לשרות לקוחות נסיעות לרשתגם עוגמת נפש נוראית כל הזמן לרדוף אחריהם ולשמוע שאוטוטו זה אצלי במשך חודש וחצי בדיוק
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על כלל בזבוז הזמן שלי עוגמת הנפש והוצאתי הכלכליות פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
המקרה של הלקוחה מוכר לי היטב והיא אכן צודקת. נגרם עיכוב לא קטן בטיפול בפנייתה. מאחר והיא רכשה בחנות בעזריאלי והחזירה את המוצר בחנות בקניון הזהב, הדבר הוביל לעיכוב בתהליך ההחזר הכספי, אשר מחייב שליחת ניירת מהחנות בעזריאלי. כאשר ההחזר היה מוכן, הוא נשלח בטעות לחנות בעזריאלי במקום לכתובתה של הלקוחה. גם זה גרם לעיכוב. בסופו של דבר נשלח הצ'ק לכתובתה של הלקוחה בדואר רשום ב-6.8.08. מרגע זה ואילך, הדבר היה נתון להתנהלות סניף הדואר אל מול הלקוחה. תגובה:
אנו מתנצלים עמוקות על העיכוב, ומציינים כי אף פיצוי צורף למעטפה שנשלחה אל הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה