פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור ולא מזכים אפילו שעדיין לא עברו 14 ימי עסקים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
רנואר קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.8.08 רכשתי חולצה ברשת רנואר בקניון איילון , בטעות לא שמתי לב ולקחתי חולצה במידה קטנה , יום למחורת שבתי לחנות כדי להחליף במידה גדולה יותר, החולצה היחידה מאותו דגם במידה הגדולה יותר היו חסרים בכמה מקומות כפתורים , אמרו שישלחו אותה לתיקון מתפרה במהלך אותו שבוע שלאחר מכן התקשרו אליי מהחנות שלוש פעמים בכדי לומר לי שהחולצה חזרה מתיקון .
רק ב- 31.8.08 שבתי לחנות שוב כדי לקחת את החולצה מתיקון מתפרה אך להתפתעתי החולצה לא היתה תקינה ברובה אלא עדיין היו חלקים ללא כפתורים , ביקשתי שיתקנו את זה שוב וישלחו לי אותה הביתה שכן אני לא מוכנה להגיע שוב לחנות על חשבוני אמרו שהם לא עובדים בשליחת מוצרים ללקוחות ביקשתי שיזכו אותי אך הם אמרו שהם לא יכולים לזכות בסופו של דבר נואשתי והם שולחים אותה שוב היום לתיקון מתפרה ושוב יקראו לי שהחולצה תהיה מוכנה לבוא כמובן על חשבוני . פשוט חוצפה עדיין לא עברו 14 ימים אלא רק 11 שבעצם בכולם החולצה "בילתה" בתיקון מתפרה שבכלל לא תוקן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא +פיצוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
על פניו נראה כי הטיפול בלקוחה זו היה לוקה בחסר. עם זאת קשה לי לענות באופן ענייני ללקוחה מבלי לקבל מעט יותר פרטים על המקרה: מספר הדגם, מס' שובר התיקון, מי טיפל בה בחנות וכו'. תגובה:
אשמח אם הלקוחה תפנה לשרות הטלפוני שלנו 1-800-255-225, וניתן לה את מלוא השרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה