נעלים שרכשתי והעקב והעור של הנעל פשוט נמעכו אחרי ערב אחד ויחס גרוע של מנהל חנות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון גירון באשקלון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום וברכות לאתר , רכשתי נעלים מחברת רנואר, נעלתי את הנעל פעם אחת ,העקב של הנעל נמעך כולו ובנוסף העור שמאחורי העקב התחיל להיפתח, הגעתי לרנואר בגירון שבאשקלון ,הצגתי את הבעיה והמוכרת אמרה שהנעל תישלח לשרות לקוחות ושם יטפלו בבעיה(אותה מוכרת דיברה בצורה קצת ברוטלית,כשהיה צורך למלא את הטופס לשליחה של שרות לקוחות היא ציינה שלא הצגתי חשבונית ואני אומרת לה "אבל הנה החשבונית למה את מציינת אחרת הרי רואים בחשבונית מתי רכשתי את הנעל אז זה כן חשוב " והיא אמרה שזה לא חשוב וצעקה עלי בטענה שאני לא מבינה ואז שינתה את הכתוב ורשמה שכן הבאתי חשבונית ,שמה נינט והיא עוד מנהלת משמרת ) ,לאחר שבוע הגעתי לחנות ושאלתי מה קורה עם הנעל ציינו שעדיין לא הגיעה ואין תשובה, לאחר מס יומיים חזרתי שוב המוכרת אמרה שעדיין אין תשובה שיצאתי מהחנות קיבלתי שיחת טלפון מהמוכרת שאמרה לי שהנעל אצל הסנדלר וביום חמישי אקבל אותה, התשובה לא מצאה חן בעיני, לדעתי לא פייר שנעל חדשה שננעלה פעם אחת מתוקנת אצל סנדלר, מה יהיה כאשר אנעל אותה יותר מפעם אחת ? בכל אופן דיברתי עם שרות לקוחות ונאמר לי שזו התשובה הסופית ולא ניתן לתת זיכוי ( כי אני הרי איני מעוניינת בנעל שלא יכולה להחזיק מעמד אפילו ערב אחד )
אותה נציגה משרות לקוחות ציינה שאין לה תשובה אחרת והיא היחידה שאוכל לדבר איתה בנושא, היא הפנתה אותי להתלונן במקום אחר למרות שציינתי שמהם קניתי את הנעל והם אלה שחייבית לתת לי תשובות .אשמח אם תעזרו לי תודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי עבור הנעל ופיצוי עבור שרות לקוי ביותר , שכן המוכרות שם לא יודעות לטפל בלקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה |
שם ותפקיד: |
כאשר מוצר נפגם, בין אם זה חולצה, נעליים, מכשיר DVD או אפילו מכונית, החברה המייצרת נדרשת בראש ובראשונה לתיקון. אף חברה אינה מחליפה או מזכה לקוח על מוצר מבלי לנסות להחזיר את המצב לקדמותו קודם לכן. |
תגובה: |
במידה והבעיה תחזור על עצמה לאחר תיקון, נשמח לתת מענה עינייני. |
פתרון: |
|
|