פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רוטשילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב 2.10.08 רכשנו מרנואר 2 פריטים,
לאחר שחזרנו הביתה החלטנו שאחד הפריטים לא מתאים כפי שחשבנו בתחילה
כשחזרנו היום לחנות לבקש החזר כספי עבור הפריט הספציפי נענו בשלילה כשהתשובה היא: יש רק זיכוי.
למרות התעקשותנו נענו רק בזיכוי
באתר של רנואר לא מופיע מס' טלפון של שרות לקוחות. ניתן רק ליצור קשר במייל.
יצרתי קשר עד עתה אף אחד לא חזר אלי
תודה על טיפולכם
גילי ולירז
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
מדיניות החזרת הפריטים ברנואר, כפי שהיא מפורטת בשלט ברור באזור הקופה (ועל גבי החשבונית), מאפשרת זיכויים והחלפות בלבד. אין החברה מאפשרת החזרים כספיים, והדבר אינו מנוגד לחוק להגנת הצרכן. תגובה:
לצערי, לא נוכל להיענות לבקשתו של הלקוח. כאמור, נוכל להציע החלפה/ זיכוי בלבד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה