פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריטים פגומים רבים ושירות מחפיר שלאחר התשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב, נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתקופה האחרונה קניתי באלפי שקלים פריטים רבים של רנואר מן. אני מאוד אוהב את הקולקציות אך אני מאוד מאוכזב, בלשון המעטה, מאיכות הבגדים ומאיכות השירות לאחר התשלום בקופה.
אני רוצה לציין כי איני קונה בחנויות עודפים אלא בקניונים הפזורים ברחבי הארץ. מתוך הפריטים הרבים שקניתי אחוז גבוה שלהם התברר כבעלי פגמים מהותיים ובולטים כגון: ג'ינס בעלי תפירות נפרמות, חולצה עם תפירה לא סימטרית, חולצה כהה עם כתמים דהויים, מכנסי אלגנט שהכיסים בצד אחד נתפרו לגוף המכנסיים, חולצה מכופתרת צמודה שהתעוותה לגמרי לאחר עונה אחת בלבד (עדיין ברשותי) וכו'. אם הייתי חושב שמדובר בסחורה סוג ב' לא הייתי נכנס כלל לחנות! לאחר שגיליתי הפגמים הנ"ל הצטרכתי לחזור לחנויות ע"מ לנסות להחליפם. במקרים אלו נוכחתי לדעת כי כבר לא נותרה סחורה מאותם דגמים ושלחו אותי לבדוק במספר סניפים אחרים. לרוב גם שם לא נשארה סחורה ונאלצתי להסתפק בדגמים אחרים שלא חפצתי בהם או לקחת זיכוי. ישנה תחושה של התנערות מצד החברה ונציגיה המוכרים ברגע שמתחוור להם כי הגעתי על מנת להחליף פריטים פגומים, ויש העדפה ברורה לתת שירות לאלו המתעתדים לקנות ולהגיע לקופה מאשר לאלו שכבר היו בקופה. איני מצליח להבין כיצד חברה המכבדת את עצמה מרשה לעצה לנהוג כך.
כספי ו סוג הנזק :
החלפה של פריט נוסף שטרם הוחלף ופיצוי בעד כל עוגמת הנפש פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
התלונה שמעלה הלקוח היא כללית מאוד. לפיכך, קשה לתת תשובה עיניינית לכל נושא. אגיב גם אני, אם כן, בכלליות. איכות הבגדים המשווקים ע"י חברת רנואר היא בלתי מתפשרת. המוצרים עוברים בדיקות בקרת איכות עוד משלב חומר הגלם, ולאורך כל תהליך היצור- עד לדגם הסופי. לשם כך קיימת מחלקת בקרת איכות, אשר עורכת מבחנים דקדקנים לכל מוצר משלב ייצורו ועד לשיווקו בחנויות. יתכן כי באופן מיקרי נתקלת לרוע המזל, במספר פריטים בעלי פגם, אך אין הדבר מלמד על איכות הבגדים באופן כללי. ולראייה מאות אלפי לקוחותינו הנאמנים בכל רחבי הארץ. תגובה:
לגבי ההערה על יחס לא הולם כלפי לקוחות מחליפים לעומת לקוחות קונים: כל לקוח המבקר בחנויותינו מקבל שרות אדיב. עם זאת, אשמח לבדוק זאת בפועל. ההערה הועברה לטיפול מנהלי הרשת והאזור לבדיקת אמיתות הדברים. במידה וכן, ינקטו צעדים משמעתיים כלפי אלה הפוגעים ברמת השרות הגבוהה של הרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה