פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול פושע של לקוחה תמימה וגניבה לאור יום נושא התלונה:
יצחק רחלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
עמק סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע וחצי אימי היקרה והתמימה הלכה לקנות לי מכנס מרנואר (כי היא יודעת שאני אוהבת את המכנסיים שלהם) בהפתעה בסניף עמק סנטר שבעפולה.
היא הבהירה למוכרת שהמכנס מיועד אליי ואם ארצה להחליף אותו אחזור עם הקבלה, המוכרת (יסמין שמה) הבטיחה לה שלא תיהיה עם זה שום בעיה ואמא שלי שילמה לה 299 שקלים במזומן על המכנס.
היום הלכתי לסניף רנואר בקניון רחובות ומה אני מגלה להפתעתי הרבה? שאותה מוכרת חצופה ופושעת מעפולה, הכניסה מכנס נוסף בשווי זהה לתוך הקבלה ושמה אותו תחת המבצע של סלקום של 1+1 !!!!!!!!!!!
לאמא שלי אין בכלל סלקום, יש לה אורנג', אמא שלי בכלל לא נכנסת לקנות ברנואר, אמא שלי בכלל לא ידעה על המבצע ואמא שלי חשבה בתמימותה שהיא קונה קנייה רגילה לבת שלה!!!
ברחובות הבהירו לי שלא ניתן לקבל זיכוי על הקבלה כיוון שהיא במבצע ואני יכולה לקבל רק החלפה! כשאותה מנהלת סניף אדישה מיידעת אותי שבמבצע זה הם נותנים לכל לקוחות הסלולרי באשר הם את ההנחה המיועדת ללקוחות סלקום בלבד ולא מעניין בכלל מאיזו חברה הם, העיקר שהם באים עם קוד ואין להם שום בעיה עם זה ובעניין אמא שלי, שזו המילה שלה נגד המוכרת כי היא גם שילמה במזומן (וככה גם ברחובות הצליחו להעליב אותי).
מיותר לציין שלא יכולתי אפילו להסתכל על הבגדים בחנות, אני אפילו לא יכולה לתאר את עוגמת הנפש שאני מרגישה כרגע, זו עבירה על החוק, זו פגיעה באמון הלקוח. זה כמו לגנוב מבן אדם כסף ודברים שלא שייכים לו, מוכרת שמנצלת את הבורות של אמא שלי ולוקחת לעצמה או למישהי אחרת פריט על חשבונה של אימי, מבלי ליידע אותה זה העוול הכי גדול שיכול להגרם ללקוח.
לאחר שהתקשרתי מיליון פעמים לסניף בעפולה ענה לי 'עמי' שטען שהוא המנהל ולאחר שהבהרתי לו את מצב העניינים, הוא אמר לי שאגיע לעפולה ואקח זיכוי ושהוא לא יודע מה עושים ברחובות, הוא לא היה מוכן להכנס איתי לפרטים שבאמת הרגיזו אותי, לא הכסף ולא הזיכוי - הניצול, השקר והגניבה!
מדובר בעניין של עיקרון, אם צריך להוציא את המצלמות וידאו של המקום, אני אעשה את זה ואני רוצה לראות את הקופאית החצופה הזאת מתנצלת בפני אמא שלי ושמישהו יביא עמה את הדין.

ככה מקום שורף את עצמו.
כספי סוג הנזק :
שיפטרו את הקופאית הזאת על גניבה ושיתנצלו מכל הלב. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
ראשית, אני מתנצלת על כל אי נעימות שנגרמה ללקוחה או לאמה. עם זאת אציין ששערכנו תחקיר מעמיק וממושך מול העובדת ומנהליה הישירים והעקיפים ולא נמצאו ליקויים באופן בו נסגרה העסקה בעפולה. העובדה שניתנה ללקוחה חשבונית, אשר בה מפורטים בגלוי 2 המוצרים שניקנו, מעידה על כך שלקופאית לא היה כל אינטרס להסתיר כלום. כלומר, אם העובדת היתה מעוניינת בגניבה של מוצר קיימות בידיה שיטות לא מעטות לעשות זאת בהסתר. קשה להאמין שהיתה עושה זו בצורה גלויה כל כך ממש "מתחת לאף" של הלקוחה. הרי כל שנדרש מהלקוחה ברגע בו היא מקבלת את החשבונית הוא להביט בה מבט חטוף ולהבין כי היא כוללת שני פריטים. אף גנב לא היה לוקח סיכון שכזה. תגובה:
לצערי, לא אוכל לטפל בעניין מאחר ואין ראיות התומכות בגרסתה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה