פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמינות-שרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד קניון לב אשדוד כתובת:
רנואר קניון לב אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
הבוקר קבלתי הודעת SMS על מבצע כל החנות 1+1 (ההודעה שמורה)הגעתי לחנות ובחרתי ג'קט +3 סריגים סה"כ 617 ש"ח שאלתי את המוכר איפה ההנחה הוא אמר שעל שני הסריגים שהמחיר שכתוב 89 ש"ח אין 1+1 אמרתי לו ששכשניכנסתי לחנות שאלתי אותך אמרת שהכול במיבצע.
ובנוסף המחיר לא היה מדוייק הם שינו ל100 ש"ח
זה לא צורה למתן שרות
כך לא תשמרו על לקוחותכם
אני מאוד התאכזבתי בקופה שויתרתי על פריטים
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש פיצוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
ערכתי בירור מול מנהלי החנויות באשדוד, ומקרה כזה לא זכור להם. אכן כל הפריטים היו תחת מבצע של 1+1 באותו יום. לגבי הסריגים במחיר 89 ש"ח, מדובר בדגמים משולחן המבצעים שלנו שבמשך תקופה ארוכה כבר מוזלים. מאחר ואין כפל מבצעים (ותנאי זה מפורסם בכל שלט בחנות), לא ניתן היה גם לממש מבצע של 89 ש"ח, וגם מבצע של 1+1 על אותו פריט. לא הבנתי מה שונה ל- 100 ש"ח ולמה. חבל שהתלונה לא מפורטת יותר. תגובה:
לא ברור לי האם הלקוח קנה בסופו של דבר או לא, ואם כן, בכמה. נבקש כי ייצור קשר טלפוני עם מחלקת שרות הלקוחות 1-800-255-225 ונשמח לעזור במידת האפשר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה