פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי מלא על פריט שנרכש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון ועזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/2/08 רכשתי חגורה ברשת רנואר במחיר מלא של 80 ש"ח. כיוון שמידת החגורה לא התאימה לי, רציתי להחליפה בחגורה אחרת או בפריט אחר. לתדהמתי הרבה, כשהגעתי לחנות לאחר שבוע עם הקבלה, נאמר לי כי לא אוכל לקבל החזר מלא על החגורה אלא רק מחציתו מכיוון שהחגורה כעת במבצע (ברצוני להדגיש כי היתה ברשותי קבלה המוכיחה כי קניתי את החגורה במחיר מלא ולא במבצע!). לאחר ויכוחים המוכרת הציעה לי לקבל את המחיר המלא ששילמתי על החגורה (80 ש"ח) אבל אז כל פריט אחר שאקח במקום, יהיה במחיר מלא ולא במחיר המבצע שלו - הצעה שאינה הוגנת! איני מבינה מדוע איני יכולה לקבל החזר מלא על הסכום ששילמתי או לקבל מוצר במחיר סוף עונה ככל שאר הלקוחות תמורת הסכום ששילמתי?!
בנוסף לכל, המוכרת בחנות בסניף רנואר בקניון איילון דיברה באופן מזלזל ופוגע.
בסופו של דבר, לצערי, נאלצתי לקבל רק מחצית מסכום החגורה מכיוון שאם הייתי מחכה עוד כמה ימים היו עוברים 14 יום ואז לא הייתי יכולה להחליף את הפריט כלל.
ברצוני לקבל תגובה מרשת רנואר על פשר המדיניות לא לתת החזר מלא תמורת פריט שנקנה במחיר מלא ולא (!!!) במבצע ויתר על כן לא לציין או לפרסם זאת בשום צורה (לא בע"פ בזמן הקנייה ולא בכתב בחנות או בקבלה).
כאשר לקוח קונה פריט במחיר מלא ורוצה להחליפו עליו לקבל את הסכום שבו נרכש ולא את הסכום שבו עולה הפריט באותם ימים כי הוא במבצע.
התנהלות זו היא פשוטו כמשמעו גזילת כספו של הלקוח וגורמת לעגמת נפש רבה.

בברכה, שרית
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על הפריט, התנצלות ופיצוי מהרשת פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
על פניו נראה כי הצדק בידי הלקוחה. אכן, פריטים שנרכשים במחיר מלא נתונים להחלפות וזיכויים על פי ערכם המלא במשך 14 הימים שלאחר הקנייה. משיחה שערכתי עם צוות ניהול החנות בקניון איילון, לא זכור להם מקרה כזה, ונראה להם תמוה שסירבו להחלפה במחיר מלא (יש לציין שהמקרה התרחש לפני לא מעט זמן, ולכן קשה לזכור). תגובה:
יש בהחלט מקום לשקול את כל הנתונים שוב. אנא צרי עימנו קשר כשבידיך החשבונית של הקנייה ושל ההחלפה ונשמח לעזור 1-800-255-225 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה