מוצר שנרכש פגום ולא ניתן להחלפה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 28 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 28/1/09 רכשתי ג'קט מחנות של רנואר בקניון גבעתיים ולא שמתי לב שהג'קט מלוכלך מאחור לאחר פחות משבוע נכנסתי לחנות עם הג'קט וביקשתי להחליף אותו , מנהל הסניף טען שצריך להעביר את הג'קט לשירות לקוחות והם יחליטו מה לעשות לא הבנתי למה צריכה להיות פרוצדורה כזו אבל לא התווכחתי יותר מידי והשארתי את הג'קט, על האישור שנמסר לי היה כתוב שיחזרו אליי תוך 6 ימי עבודה, עברו 10 ימי עבודה ואף אחד לא יצר עימי קשר, החלטתי להתקשר ולבדוק כשהתקשרתי נתקלתי במענה קולי שאומר שלהשאיר פרטים ויחזרו אליי תוך 48 שעות, נראה לי קצת מוגזם בהתחשב בעובדה שכבר עברו מספיק ימים ואף אחד לא התקשר, צלצלתי למנהל הסניף שממנו רכשתי את הפריט והוא גם מסר אותו לשירות לקוחות והתלוננתי בפניו והוא אמר שיבדוק ויחזור אליי לאחר זמן קצר חזר אליי בתשובה שבשירות לקוחות החליטו שהמוצר אינו פגום ואין לי אפשרות לקבל זיכוי או להחליף את הפריט שזאת חוצפה שאין כדוגמתה אמרתי לו שלא שמתי לב בחנות למה זה צריך להיות כך והוא ענה לי שלא קניתי אותו כך ולא הסכים לעשות כלום בנידון. אני מרגישה יחס מבזה ביותר ואני לא מתכוונת לוותר
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר או לחילופין החזר כספי ופיצוי כספי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|