פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'ינס קרוע לאחר 3 חודשים מזמן הקניה נושא התלונה:
אלעמרי  איציק שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי איציק

לפני מספר ימים נתקלתי ביחס מחפיר , הבאתי ג'ינס שקניתי ברנואר בקניון רחובות לאחר שלאחר 3 חודשים נוצר בו קרע. כשביקשתי שיתנו לי ג'ינס הם טענו שרק השרות לקוחות יכול לטפל בזה. לאחר שהחזירו את הג'ינס הם טענו שהשרות לקוחות אמרו שזה בלאי טבעי. כיצד יתכן הדבר , כול ג'ינס שהיה לי בעבר גם לאחר שימוש ממושך לא נקרע. כמו כן נתקלתי באדישות של מנהל הסניף שלא ממש ניאות לעזור.אני רוצה או ג'ינס אחר בסכום השווה למה ששילמתי או את הכסף בחזרה ולפי החוק אני יכול לקבל כסף ולא זיכוי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף או החלפת הג'ינס בחדש פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
קשה לענות באופן ענייני לטענה שאינה כוללת מס' שובר, מס' דגם, או חשבונית, אך אני מעריכה שתשובתנו היתה שלילית בשל העובדה שמדובר בקרע במפשעה, המלמד על שפשוף בין הרגליים. החיכוך הוביל למצב בו הבד נשחק כל כך, שהוא נקרע. תגובה:
אין כל פגם ייצור במוצר, ועל כן אין באפשרותנו לשנות את החלטתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה