פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אפשרות להחלפת מוצר נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה גראנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחצי שנה כמות גדולה של פריטים ב"רנואר"(לא בסוף עונה ולא במבצע). את אחת החולצות שעלותה 120 ש"ח חזרתי להחליף כעבור מספר ימים. כיוון שרכשתי כמות גדולה של ביגוד לא מצאתי דבר נוסף לשביעות רצוני. ביקשתי מהמוכרת זיכוי והיא נתנה לי פתק שבו רשום :" הלקוחה רכשה בגדים ולא נשארה לה קבלה- אין זמן הגבלה על ההחלפה". מכיוון שאין זמן הגבלה על ההחלפה, וידוע לי שזיכויים תקפים לפרק זמן ארוך, חזרתי לפני מספר ימים להחליף את החולצה. להפתעתי, המוכר בחנות היה המום מהפתק (עם חותמת וחתימה) ואף נתן לי לדבר טלפונית עם המוכרת שרשמה אותו. המוכרת כמובן לא זכרה וטענה שמעולם לא רשמה כזה פתק. לאחר שהמוכר אמר לה שבידיו נמצא הפתק, התגוננה המוכרת ואמרה שהתכוונה להחלפה עד סוף עונה בלבד.... (התכוונה, לא רשמה על כך דבר!). על מנת לחסוך וויכוח אמר לי המוכר שהוא יחליף את המוצר... רק פלא ופלא לא במחיר שרכשתי אותו (120 ש"ח) אלה ב 49 ש"ח בלבד). יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של רנואר פעמיים. לאחר 4 ימים חזרו אלי (תודה באמת). מסתבר שמנהלת הסניף הקדימה אותי, וכבר פנתה אליהם וסיפרה על המקרה. כשסיפרתי לשירות הלקוחות הם היו מוכנים עם תשובות מוכנות מראש וטענו שביצעתי את הרכישה בסוף עונה (אני יכולה להוכיח בעזרת תדפיסי אשראי שמדובר בתחילת עונה) . לאחר שאמרתי זאת, התחילו לתרץ את העניין בכך שחזרתי לאחר יותר מ 14 ימים לבצע את ההחלפה..... כאשר שללתי את הדבר אמרו לי:"מילה שלך נגד המילה שלנו".... הרי אם הייתי חוזרת לאחר יותר משבועיים כבר לא הייתי זכאית לשום החלפה עפ"י נהלי החברה...
מה ביכולתי לעשות בנידון?
כספי +עלבון+עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
חברת רנואר הינה חברה הגונה וישרה. על כן, עמדנו מאחורי ההבטחה שנכתבה ללקוחה בפתקית, על אף שעברה חצי שנה (!) מהיום בו היא נכתבה ואיפשרנו לה החלפה. הנקודה החשובה היא כי על פיתקית זו לא נכתב כי מחיר הפריט ישמר לתקופה בלתי מוגבלת, ועל הלקוחה היה להבין שככול שהזמן חולף, ערכו של הפריט יורד, מה גם שהדבר מפורט בשלט מדיניות ההחלפה התלוי בחנות. תגובה:
מאחר ומילאנו אחר כל מה שהיה כתוב בפתקית, כלשונו, אין ביכולתנו להוסיף הרחבות לפיתקית שלא היו רשומות בה מלכתחילה (כמו שמירת ערך הפריט), ולכן נאפשר החלפה על פי המחיר היום בלבד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה