פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצה שנקנתה מוכתמת בחנות של רנואר בקניון ממילא בירושלים בחוה"מ פסח נושא התלונה:
אריאל  חדווה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ממילא ירושלים כתובת:
רנואר ממילא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב . בני היקר נעם בן ה- 15 ניגש לסניף רנואר בקניון ממילא בירושלים כדי לקנות לו במהלך חופשת הפסח (בתאריך : 12/4/09 ) חולצה לבנה . בזמן הזה הייתי בעבודה , לכן הוא ניגש בעצמו וקנה לבדו חולצה לבנה שמצאה חן בעיניו במחיר של 209 ש"ח . מדד שילם ויצא שמח לדרכו.
בערב כשבני מדד את החולצה מולי ראיתי את החולצה היפה אך התברר שיש עליה כתם באזור הצווארון. ארזנו מחדש את החולצה צירפנו את הח"ן לשקית
וצלצלנו אל הסניף שבו נרכשה החולצה . סיפרנו על הבעיה שהתגלתה לעיננו ושאלנו מה ניתן לעשות ? האם ניתן להחליף את החולצה בסניף של רנואר באזור מגורנו או שעלינו להגיע לחנות בה קנינו את החולצה כדי להחליפה באחרת .
נמסר לנו בטלפון כי אפשר להחליף את החולצה גם בחדרה שסמוכה למקום מגורינו . בסניף של הרשת .
ואכן כך עשינו . ניגשנו לסניף רנואר בקניון חדרה . להפתעתנו
שם נמסר לנו שלא ניתן להחליף את החולצה המוכתמת . אבל הם ישלחו אותה לבדיקה ויראו מה ניתן לעשות .
כעבור זמן מה קיבלנו תשובה להגיע בבקשה לחנות וכשהגענו לחנות
קיבלנו הודעה בפתק כי : " הפריט עבר בדיקת בקרת איכות ונמצא כי הפגם בולט כ"כ , עד שלא סביר כי נמכר כך ללקוח מבלי שיתגלה מבעוד מועד ע"י אחד מאנשי שרשרת האספקה / צוות החנות/ לקוחות אחרים , אשר באו איתו במגע . לצערנו , בנסיבות אלו לא נוכל לזכות או להחליף את הפריט . "
על החתום : גב' תמרה יהלום ש. לקוחות של רנואר .
מה נאמר ? נדהמנו . הלקוח אשם או מי מבאי החנות בקניון ממילא נושאים באחריות שלא ראו את הכתם ועל כן רשת רנואר לא מוצאת סיבה מדוע להחליף חולצה שנמכרה פגומה .
ובכן ... אנחנו לא מקבלים את התשובה של שירות הלקוחות החולצה נקנתה בכסף מלא בחנות מכובדת בקניון ממילא , לא ברור לנו מדוע לא תוחלף למרות שאנחנו לא גרמנו לכתם הסיבה המפורטת בפתק
בגלל ש " לא סביר כי נמכר כל ללקוח..." מגוכחת . בלשון המעטה .
לא אנחנו החתמנו את החולצה ולכן ,
אנחנו מבקשים להחליף את החולצה בחולצה תקינה או לקבל פיצוי הולם כדי שנוכל למצא חולצה לבנה ראויה לבן שלנו .
מגיע לנו שירות הולם תמורת כספנו .
או החלפת חולצה בחולצה אחרת סוג הנזק :
פיצוי כספי או החלפת המוצר במוצר תקין או זיכוי כדי לקנות מוצר תקין ברשת לשביעות רצון הלקוח פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
הכתם מאוד בולט על החולצה. ממש כפי שכתבנו בתשובתנו, לא סביר שהלקוח עצמו וכל צוות החנות לא שם לב לכתם ממהסוג הזה. תגובה:
לצערי, תשובתנו נותרת כשהיתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה