פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה ושירות מחפיר נושא התלונה:
סקלי פטריק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג מכנסי ג'ינס בחנות החברה בקניון קרית אונו לפני כ - 6 חודשים,
במהלך ה 6 חודשים הללו מסרתי את המכנסיים לתיקון חוזר (כפתור שנפל) 3 פעמים,
בתאריך 3.5.09 הייתה הפעם השלישית, כאשר הגעתי, ביקשתי לדבר עם המנהל שניסה להרגע והתנצל, הסברתי כי מדובר בפעם השלישית שאני נאלץ להגיע...
מעבר לכך, החנות אינה טורחת להודיע האם המכנס הגיע חזרה לחנות.
למרות שביקשתי להודיע לי הפעם, עדיין אין שום תגובה מהחנות.

שואל את עצמי האם זה השירות שחברת רנואר יודעת להעניק???
עוגמת נפש סוג הנזק :
בתקווה שהמכנס יחזור אלי ולא אדרש לתיקון חוזר... הרביעי... פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
נוהלה תכתובת באימייל ביננו לבין הלקוח לפני כשבוע, בה הוצע פיתרון ללקוח במסגרת הנסיבות אותן תיאר (המכנס שהה אצלו כמעט שנה, ולא כפי שכתב). הוא ביקש החזר כספי בגין המוצר + 1,000 ש"ח פיצוי. נאמר לו כי נוכל להעניק זיכוי בלבד בהתחשב בשימוש הרב שעשה במכנס לאורך תקופה ארוכה כל כך + פיצוי צנוע יותר, אחרי הכל, מדובר בכפתור שנפל. תגובה:
הפיתרון המוצע זהה לפיתרון שהוצע לו בעבר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה