פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסע כומתה בדרך להחזרת פריט וקבל זיכוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
עפולה - עמק סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בפברואר היה פרסום על מכירת מוצרים עם פרווה אמיתית ברשת. תגובת הרשת היתה כי ניתן להחזיר את הפריטים הנ"ל ולקבל זיכוי.
1. נסיון ראשון להחזיר את הפריט, כחודשיים לאחר שנרכש, מיד לאחר הפרסום שמדובר בפרווה אמיתית, נכשל כיוון שלא היתה ברשותנו חשבונית הקניה.
2. נסיון שני להחזיר, בלוויית מייל הוראות מפורט משירות הלקוחות של הרשת, נכשל כיוון שזו לא היתה החנות בה נרכש הפריט (זו רשת או לא רשת? שובר קניה מסניף אחר הם היו מקבלים, לא?).
3. בנסיון השלישי הם קיבלו את הפריט בחזרה. מאז עבר כבר למעלה מחודש ועדיין לא הגיע צ'ק עם זיכוי כספי. בשיחת טלפון אחת במהלך הזמן הזה נאמר לנו שהעניין בטיפול. בשיחה שניה הוסבר לנו שהיתה חוסר בהירות לגבי הכתובת ומכאן העיכוב. נתתי את הכתובת המדוייקת ומאז עבר מעל שבוע ועדיין לא הגיע זיכוי.
עד להגעת הזיכוי המיוחל - גם נזק כספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי באופן מידי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על העיכוב שחל בהחזר הכספי. אכן היה חוסר בהירות לגבי הכתובת, אך ההחזר כבר נשלח ב- 3.6.09 בדואר רשום. תגובה:
ההחזר נשלח בדואר רשום שמספרו: .RR285834768IL פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה