פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון באופן הטיפול והשירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תיק שנרכש מחברתכם, בוצע בו שימוש של כ10 ימים וכבר הרוכסן התפרק- חלק המתכת של הפתיחה והסגירה נפל. התיק הוחזר לחנות בידיעה שמדובר ב7 ימי עבודה, התקשרו אליי לאחר מכן לעדכן כי חזר מתיקון והזמינו אותי לאסוף מוצר.
המוצר הוחזר עם תיקון מרושל, חיבור של לולאת מתכת קטנה עליה נקשרה רצועת בד במקום הרוכסן המקורי. התיק הוחזר שוב מאחר מהתיקון היה מבזה ולא מקצועי ובשיחה מול שירות הלקוחות נאמר שכך התיק היה (כאשר אין להם דרך להוכיח זאת מפני שאין תיקים מאותו דגם יותר) וכי אם אושר ע"י האיכות שלהם אין הם יכולים לפעול לטובתי. התיק הוחזר שוב ונאסף באותו מצב.
עלבון סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
אנו לא זקוקים לדגמים שישארו בחנויות על מנת לדעת כיצד הם נראים במקור. אנחנו יודעים כיצד נראים המוצרים שאנו משווקים, עוד טרם יציאתם לחנויות, וגם שנים לאחר שהם כבר נגמרו בחנויות. הדגם עליו מדברת הלקוחה מגיע עם רצועת עור מושחלת על לולאת מתכת, ולא עם לשונית מתכת. תגובה:
התיקון שנעשה לתיק מהווה השבתו למצבו המקורי. לא נוכל לשנות את העיצוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה