פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מאלי ( דיילת חוצפנית) משקרת ומסרבת לתת שירות החלפה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת כתובת:
ביג פאשן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9-8-2009 קניתי מקניון מול הים באילת מחנות רנואר בגדים
(שלוש חולצות) אחת מהן פגומה ואחרת חסרת שרשרת שאמורה להיות על החולצה.
ב 18-8-2008 פניתי לסניף ביג פאשן החדש בנצרת והדיילת מייד כשראתה שזה נקנה מאילת אמרה שאין לנו בחנות מאותן חולצות (הפגומה).
ובהסתובבי בחנות מצאתי מאותן חולצות ומיד הודעתי לה ואז ענתה לי שחולצתך נקנתה במבצע ואם את רוצה להחליף את צריכה לשלם את המחיר המלא (ההפרש) ואת החולצה שחסרה שרשרת אמרה עליה שטעות זו לא יכולים לתקנה בחנות שלנו.
ואז התקשרתי לסניף באילת " התנצלו על הטעות " וניסו לדבר עם הדיילת אבל היא סירבה לענות להם.
פנתה אלי שוב והתחילה לחזור בה תוך כדי מתן הסברים שאני לא הבנתי , והיא לא התכוונה לכך, ולא אמרתי... וכשהתעקשתי שאת כן אמרת והתכוונת לכל מה שאמרת עזבה אותי ואמרה ש" אני לא רוצה לשרת אותך ותפני לכל מי שאת רוצה"
וכשבא דייל אחר(בשם: האני) לעזור לי במקומה גערה בו וביקשה ממנו לעזוב אותי ושלא ידבר איתי.
הצעקות, השקר , וההתנשאות של הדיילת היו בצורה כל כך חוצפנית ומגעילה עד יתר על המידה ובמיוחד שצעקה בפני כולם.
ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות ללא מענה!!!
חזרתי לסניף אילת ששוב הצעטרו על הכל וביקשו שננסה שוב מחר לדבר עם שרות הלקוחות
כלקוחה ותיקה של רנואר מאוד נעלבתי מצורת ההתנהגות וההתנהלות הלא מתאימה לאף מקום ובמיוחד לרנואר שהכרתי עד אז!!!
עלבון סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה