פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מבזה נושא התלונה:
צלח רינת שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מסרתי ז'קט לבדיקת שירות לקוחות לאחר שכובס עפ"י הוראות היצרן בדיוק ובכל זאת הצבע נהרס והבד קיבלת כתמים מוזרים. כשמסרתי את המוצר הדגשתי שכובס בכביסה עדינה 30 מעלות ולבנה כך שלא היה שום בגד שיכל להוריד צבע.
המוצר חזר אליי ונמצא תקין מה שגרם לי להרגיש שלא רק שקיבלתי מוצר ברמה ממש נמוכה אלא גם שירות שהשאיר אותי מאוד מופתעת אם חברה כל גך גדולה כמו רנואר לא מוכנה אפילו לתת ללקוח פיצוי למען תחושה טובה ושם טוב זה ממש מבזה וגורם לי להבין שלא רק שלא אכנס לרשת הזו יותר אלא אפרסם את היחס המגעיל הזה. פשוט גועל נפש של שירות!!!
עלבון סוג הנזק :
זיכוי או החלפת מוצר פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
צר לי על תחושותיה של הלקוחה, אולם על מנת לענות תשובה עיניינית, עלי לדעת מהו מספר שובר שרות הלקוחות שנשלח עם המוצר לבדיקה, מאיזו חנות הוא נשלח, מה מספר הדגם וכו'.
לא ברור גם מה משמעות המילים "נמצא תקין". האם השבנו כי אין במוצר כתמים כלל, או שהשבנו את המצב לקדמותו, או שכתבנו שלא ניתן לטפל בו כי הכתמים אינם באחריות החברה?
תגובה:
אני מקווה שכשהלקוחה תמסור את הפרטים החסרים, נוכל לתת לה מענה הולם. ניתן ליצור איתנו קשר ב: 1-800-255-225 או למייל : [email protected]. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה