פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
אלכורט שלומית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך האירוע:

9/7/09
לכבוד
רנואר בפקס: 03-9636200
לידי: הנהלה / שרות לקוחות / מנהל רשת

הנדון: שרות לקוי ומאכזב
ברצוני להביא לידיעתכם את חווית השרות שקיבלתי עקב בחירתי להיות לקוחה של חברתכם.
בתאריך ה- 30/6/09 נרכשו עבורי ע"י בעלי, בחנותכם בקניון אבנת פתח תקווה שתי שמלות בסך של 518 ₪ , לאחר כשבוע
ביום רביעי ה- 8/7/09 הגעתי עם חברתי לאותו הסניף על מנת להחליף המוצר, לאחר שהייה ממושכת בניסיון לאתר פריטים לטעמי ובמידה מתאימה, החלטתי להחליף השמלות לחולצה אחת שבחרתי.
במעמד ההחלפה בקופה מול מוכר בשם עידן, שקרא למוכרת בשם שרית, נאמר לי כי אין אפשרות להחזיר לי את יתרת הסכום בזיכוי וכי עליי לקחת פריטים נוספים, ההסבר היה שהמחשב לא יכול להוציא זיכוי, שעברו יותר משבעה ימים מיום הקניה, שבקבלה מופיעה ההגבלה של 7 ימים להחלפה וכי אין אפשרות לזיכוי, מה שהתברר כשקר מוחלט בהמשך (גם לגבי חוסר האפשרות הטכנית וגם לגבי ההגבלות בקבלה).
לאחר ניסיונות שלי ושל חברתי לנסות ולקבל את הזיכוי מתוך מקום של הבנה והתחשבות, חברתי ביקשה את הקבלה וביקשה לראות את ההגבלות המופיעות בה, הראנו לשרית כי כתוב במפורש כי ניתן להחליף סחורה תוך 14 יום מיום הרכישה וכי ניתנת האפשרות להחלפה או זיכוי!
ככל הנראה זה לא החמיא לה לאור ההתעקשות שלה שלא לתת לי זיכוי, ומכאן הדברים התפתחו בצורה מחפירה ומבישה, לי כלקוחה, לכם כחברה ולחנות הספציפית הזו שללא ספק מעיד על חומר אנושי נמוך מאוד!
כשהיא נשאלה איך המחשב כבר לא מוגבל בהוצאת הזיכוי, היא פשוט החליטה שהיא לא מוכנה לתת לי זיכוי והיא לא מטפלת בי, הובהר לה שאין אופציה כזו שאני יוצאת מהחנות ללא הזיכוי, היא החליטה לציין שהיא "לא עובדת אצלי" ו "תגידי תודה שלא התעלמתי ממך כי באת להחליף" וכשחברתי הזדעזעה מתגובתה היא הוסיפה "אל תגלגלי לי עיניים" "אל תתנשאי עליי" כמובן שהדברים נאמרו בטון מזלזל ומאיים, המוכרת הנ"ל לא ניחנה בדרך ארץ ובטח לא בנתינת שירות, למרות שניסינו להזכיר לה שכל קבלה כזו וכל לקוחה כזו היא הפרנסה שלה! קצרה היריעה מלהכיל את כל שהתרחש.
כמובן שכולם היו עדים למחזה המבייש הזה, מוכרים ולקוחות.
בסיכומו של דבר עידן המשיך את הטיפול ונתן לי את הזיכוי המבוקש.

כלקוחה ותיקה בחברתכם וכבן אנוש לא אסכים ליחס שכזה, ועל אחת כמה וכמה מנותן שירות במקום שאני משלמת בו ממיטב כספי, חבל שהעסקת אנשים שאין להם יד בתודעת שרות יפגמו במוניטין החברה.

מכיוון שלא ניתן להגיע למענה טלפוני אנושי, אודה על התייחסותכם ותגובתכם לנושא עוד היום!

בברכה,
אלכורט שלומית
טל: 052-8988100
נא לאשר קבלת הפקס
תיאור הבעיה:

עלבון
עלבון סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך ומתנצלת על אי הנעימות שנגרמה לך בחנות. אין כל הצדקה לתרבות דיבור המתוארת במכתבך ובוודאי שלא לנתינת מידע שגוי ולא מקצועי באשר לאפשרות הפקת זיכויים. הלקחים ממכתבך נלמדו ויטופלו בהתאם על מנת שמקרים מסוג זה לא יחזרו בעתיד. תגובה:
פיצוי ישלח לכתובתך בימים הקרובים. נשמח אם תמשיכי ותבקרי בסניפי הרשת.
אגב, מענה טלפוני ניתן ללקוחות בכל יום בטלפון 1-800-255-225.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה