תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מתיקון נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון כתובת:
רחובות סניף חברה:
אני חייל משוחרר, יצאתי לקניות מכספי השחרור לחידוש המלתחה בשמחה ובששון.
הגעתי לסניף רנואר בקניון רחובות ובחרתי לעצמי ג'ינס ועוד ג'ינס.
המוכר "האדיב" המליץ לי לבצע תיקון באזור חגורת המכנס (2 פנסים) וכן מכפלת, והראה לי את מיקום הפנסים, המוכר שידר שלא תהיה שום בעיה בתיקון ושהמכנס יתאים למידותיי לאחר התיקון.
נאמר לי להגיע למחרת אחרי השעה 14:00 לקבל את הג'ינסים, נסעתי במיוחד לקניון ולמרבה האכזבה המכנסיים לא נמצאו בחנות. לאחר חיפוש ממושך וכן מסע טלפונים בין העובדים כ20 דקות נאמר לי שהג'ינסים לא הוחזרו לחנות מהתיקון ויוחזרו למחרת. הגעתי למחרת לחנות וקיבלתי את הג'ינסים. כשהגעתי לביתי מדדתי את הג'ינסים ולמרבה הצער הג'ינסים בקושי נסגרים עליי ולוחצים מאוד.
חזרתי לחנות מאוכזב מאוד, המוכר הציע לי תיקון נוסף לפרום את הפנסים אך סירבתי. בעיניי הג'ינסים כבר לא אותו דבר, נחלתי אכזבה רבה וביקשתי להחליפם בחדשים או לקבל את כספי חזרה.
הפנו את הג'ינסים לשירות הלקוחות של החברה והיום קיבלתי תשובה מהשירות שלא ניתן לקבל ג'ינסים חדשים או החזר כספי אלא לבצע בהם תיקון בלבד של פרימת הפנסים.
כלקוח צעיר שלכם אני מרגיש אכזבה רבה בשירות שניתן לי בחנות שלכם.
אני מרגיש שהג'ינסים נפגמו ולא מעוניין בהם לכן אבקש להענות לבקשתי או להחלפים בחדשים או להחזיר את כספי בחזרה.