פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה כתובת:
קניון אבנת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך הנ"ל נכנסתי לחנות. ראיתי שלטים בכל העמדות שבקניה מעל 250 ש"ח של מכנסיים או חצאיות 50 ש"ח הנחה.
מצאיתי מכנסיים יפים שהתאימו לי ורציתי לקנות.
כאשר באתי לשלם אמרו לי 260 (מחיר המכנסיים).
אמרתי שלפי המבצע מגיע לי 50 ש"ח הנחה.
בהתחלה אמרו לי שרק כאשר אני קונה 1+1 יש הנחה.
קראתי עוד פעם את השלט, לא הוזכר דבר על זה.
כאשר התחלתי להדווכח ת אמרו לי שה- 50 ש"ח הנחה זה במחלקת הגברים.
עוד פעם קראתי את השלט, שום דבר כזה לא היה שם. המשכתי להדווכחת בפעם השלישית נאמר לי שה- 50 ש"ח זה כאשר אני קונה פריט ב- 250 ש"ח ומעלה אז על השני אני מקבלת 50 ש"ח.
בקיצור עשו ממני מפגרת.
אני הייתי מוכנה להוציא יותר מ-250 ש"ח על הבגדים, אבל יחס כזה בלקוחות עצבן אותי
או שאתם מטעים את הלקוח בכוונת תחילה, או שהעובדים שלכם לא מחוברים עם המבצעים והמחירים.
אני מסוגלת לקרוא ולהבין מה כתוב. אני מאוד התעכזבתי מהרשת. אני קונה אצלכם הרבה, אבל ביום שישי הוציאו ממני את החשק להיכנס לחנות

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
על גבי השילוט היה כתוב: קנה מעל 250 ש"ח וקבל 50 ש"ח הנחה לקניית מכנסיים או חצאית". כלומר, יש לרכוש ראשית בסכום של מעל 250 ש"ח, ורק לאחר מכן יוצא שובר ע"ס 50 ש"ח המשמש את הלקוח בפעם הבאה לצורך קניית מכנסיים/ חצאית.
תגובה:
צר לי אם לשון השילוט לא הובנה ע"י הלקוחה, אך לא היה כל רצון או כוונה לפגוע בה או להטעות אותה. על כך התנצלותינו העמוקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה