פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה שלילית להחלפת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אבי לפני כשנה קנה מחברת רנואר חולצה. הוא לבש אותה פעם אחת לאירוע.החולצה לא כובסה,היא אווררה ונכנסה לארון. אחרי כחודשיים אבי תכנן ללבוש אותה בשנית ,הוא השרה אותה במים קרים ותלה אותה לייבוש. בבואו ללבשה הוא נוכח כי ישנם כתמים של החלפת צבע באיזור בית השחי.
החולצה נקנתה בקניון ארנה שבהרצליה ואבי ניגש לסניף זה על מנת להציג להם את החולצה. אולם הסניף היה סגור ככל הניראה עקב שיפוצים של הקניון ואבי בתמימותו עזב את העניין. לפני כחודש בשיחה מיקרית הוא העלה את הנושא הזה והחלטתי אני לעזור לו. פניתי עם החולצה לסניף שבעזריאלי
והמוכרות שם תמהו לגבי הכתמים שהיו רק באיזור בית השחי מה שהעלה את הסברה ההגיונית שאולי זה נוצר ע"י שימוש בדיאדורנט (במאמר מוסגר:כולנו משתמשים בדיאדורנט מתחת לבגדנו ודבר מסוג זה לא אמור לקרות ). הם אמרו כי תשובה אקבל תוך שישה ימים. מיותר לציין כי אף אחד לא חזר אליי ואחרי כמעט שבועיים יצרתי איתם אני קשר. בתשובה שקיבלתי נאמר לי כי לא יחליפו את החולצה,עבר הרבה זמן,בלאי וכו, הכתמים כניראה ממשהו חיצוני ובכך פטרו את עצמם. מבחינתי זה ביזיון לרגע לא חשבתי שכך חברה תתנהל מול לקוחותיה. מה גם שלא מעט מבגדי אני רוכשת מהם ולאחר תקרית כזו אני מתכוונת להדיר את רגליי מחברה כזו. ברצוני להוסיף כאן הבדל בגישה ובשירות לקוחות ראוי לשבח מצד חברת גולף עם אותו מיקרה פנה בין זוגי שרכש מגולף שני זוגות מכנסיים שהשתמש בהם במשך יותר מחצי שנה.עליהם הופיעו כתמים באיזורים שכנראה היו חשופים לשמש (מנסיעה ברכב)
החברה לאחר בדיקה החליטה כמובן לזכות במחיר המלא וזאת לאחת שימוש של חודשים במוצר.
יש בלאי שהוא טיבעי למוצר וכאן הכתמים לא נוצרו מזה. לפיכך קשה לי להבין את רשת רנואר ותשובתם כלל וכלל לא מקובלת.
החלפת המותר במחירו המלא שניקנה פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
חברת רנואר, ורוב חברות האופנה בישראל, אינן מעניקות אחריות לפריטי לבוש למשך שנה לאחר הרכישה. מעטים הם מוצרי החשמל שעלותם אלפי שקלים, המקבלים אחריות למשך שנה ולמעלה מכך. קל וחומר לגבי מוצרי טקסטיל, אשר נעשה בהם שימוש יומיומי, עשויים בד ומתבלים במהירות. רנואר מעניקה אחריות למשך חצי שנה מיום הרכישה, ובכך אף עולה על רשתות אופנה רבות אחרות. על כן, אין להתמהמה (או "לעזוב את העניין", במילותיה של הלקוחה) ולהגיע במהירות האפשרית לאחת החנויות ולהציג את הפגם. תגובה:
לצערי, אין באפשרותי להיענות לבקשתה של הלקוחה בנסיבות אלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה