פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס שפג תוקפו< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי כרטיס מתנה טעון ב-100 שקל, שתוקפו 07/08 , ומספרו 186509685 948 , שלא הצלחתי לעשות אתו שמוש עד היום. במכירות סוף העונה של הקייץ, שכהתכוונתי להשתמש בכרטיס, נאמר לי שתוקפו פג ועלי לפנות לשרות לקוחות. אכן פניתי וחזר אלי בחור נחמד בטלפון ואמר לי שהוא משאיר הוראה בשני הסניפים הקיימים בבאר שבע: בקניון ובone לכבד את הכרטיס. לא חזרתי מייד, אלא לאחר חודשיים, ושוב כשבאתי לשלם עבור הגי'נס תוך קיזוז הסכום הטעון בכרטיס, נאמר לי שאין לו תוקף ועלי לפנות לשרות לקוחות.
השאלות התמוהות שעולות:
האם לשטר של 100 שקל יש תוקף, לא!!! לכן, לא אמליץ על גיפט כארד, ולא אסכים לקבל מאף חברה שום גיפט כארד. הרבה יותר פשוט זה לשים במעטפה 100 שקל ליום ההולדת מאשר לתת מתנה : כרטיס מלא צרות, תיסכולים, כאבי ראש והפתעות לא נעימות. היום שוב השארתי את הפרטים שלי בשרות לקוחות של רנואר, מעניין מתי יחזרו אלי. מדוע נדרשות 48 שעות כדי לחזור לצרכן מאוכזב ומתוסכל??? בימנו, מהירח חוזרים יותר מהר מאשר הרנואר!!
הלוואי ואתבדה!!
עידכון הכרטיס מיידית ופיצוי כספי על עוגמת הנפש, בזבוז זמן וכסף בשיחות טלפוניות, ובמדידת בגדים שלא יכולנו לרכוש. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה