פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות משפיל ומזעזע!!!! נושא התלונה:
שמיר מור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏20 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 20.11.09 הזמנתי תיק שנקרא תיק חגורה וצמה. (יש לי את הקוד כמובן...) התיק בחנות היה בצבע שחור ואני רציתי את הצבע חום שוקולד. (התיק מגיע בשחור, קאמל וחום שוקולד). שילמתי מראש כמובן, כי זו הזמנה במיוחד...
כעבור שבוע התקשרו להודיע כי התיק מחכה לי בסניף. שלחתי חברה שתאסוף לי אותו וכשקיבלתי אותו ראיתי כי הצבע שהוזמן לי הינו חום בהיר בעוד שאני ביקשתי במפורש שוקולד!!!
התקשרתי לשירות הלקוחות והשארתי לפחות 5 הודעות, שלחתי פקס לחברה וכתבתי 4 מיילים באתר שירות הלקוחות שלהם. כעבור מספר ימים חזרה אליי נציגה והסברתי לה כי אם לא תמצא את התיק בצבע שהזמנתי, אני רוצה את כספי בחזרה ולא זיכוי. היא אמרה לי לחכות על הקו ואמרה כי נראה לה שיש תיק אחרון בסניף קרית שמונה שהיא תברר, תעשה העברה לסניף קרוב לביתי ותיצור איתי קשר בהמשך....
עד היום אני מחכה לטלפון. התקשרתי שוב, כתבתי עוד מיילים!!! כלום!!!!!
התעלמות מוחלטת!!!
עד היום התיק אצלי.....
בנוסף, קניתי מגפיים שחורים מידה 38. התחלתי ללכת עם המגף והרגשתי שמשהו מוזר בו.... אני תמיד מידה 38 ומעולם לא היו לי בעיות... רגל ימין משום מה, הרגישה לי חופשייה מדי. לא נראה לי הגיוני כי נוח לי רק ברגל אחת.
בדקתי את המגפיים, סולייה מול סולייה והפלא ופלא.... מגף ימין גדול במידה ממגף שמאל!!! מדהים לא???????????
שוב, מיילים, טלפונים.... אין קול ואין עונה....
התייאשתי, אני כבר ממש לא יודעת מה לעשות. מה שכן- אני רוצה זיכוי מיידי על הנעליים!!!! אין לי למי לפנות יותר. אפילו בהנהלה לא עונים. אין עם מי לדבר....
אשמח אם תעזרו לי.

מה שבטוח- לרנואר אני לא נכנסת...
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
ראשית אתייחס לנושא ה"התעלמות מוחלטת" ממחלקת שרות הלקוחות. נציגי שרות הלקוחות דיברו עם הלקוחה פעמיים לפחות: ב- 2.12.09, ב- 29.12.09. בהזדמנויות אחרות נעשו נסיונות להשיגה ללא הצלחה, אך הושארו הודעות: ב- 2.12.09 ב- 9.12.09 וב- 30.12.09. בשל אי היכולת להשיג את הלקוחה טלפונית נשלח אליה מכתב ב-23.12.09 ובו הוראות כיצד עליה לפעול על מנת לקבל את כספה חזרה עבור התיק שלא סופק. הלקוחה יודעת על קיומו של מכתב זה משיחה נוספת שקוימה עימה.
לגבי הנעליים: סוכם עם הלקוחה ב- 30.12.09 כי עליה לגשת לחנות ולהציג את הבעיה. במידה ויראו לנכון לפתור את בעייתה כבר במקום באמצעות החלפה/ זיכוי או החזר, יעשו זאת. במידה ולא, הנעליים ישלחו לבדיקת שרות לקוחות , ואנו נספק פיתרון. אם הלקוחה מעוניינת כ"כ בזיכוי מדוע אינה מציגה את הנעליים בחנות, שהרי נאמר לה לעשות כן כבר לפני שלושה שבועות.
תגובה:
לגבי התיק: הלקוחה יודעת שעליה לגשת לחנות עם התיק שבידה ותמולא לה בקשה להחזר כספי. לגבי הנעליים: הלקוחה יודעת כי עליה להציג אותם בחנות וינתן לה פיתרון במקום, או שהנעליים ישלחו לשרות הלקוחות למציאת פיתרון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה