פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי על סכום מלא ששולם עבור מוצרים- בגדים לחתן נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון- קניון גירון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות קבועים של רשת ינואר. קנינו בגדים (חליפת חתן חולצה עניבה חגורה) בסך של 1450 ש"ח בתאריך ה1.12.09 לאחר שבועיים בנוסף קנינו נעליים בסכום של 500 ש"ח .השבוע רציתי לקבל זיכוי על חלק מהפריטים כיוון שקיבלתי חוות דעת לא מרוצות מהביגוד אז רציתי זיכוי, נאמר לי שכיוון שהפריטים שרציתי להחזיר הוזלו , אני אוכל לקבל זיכוי של 30% פחות. אני פונה אליכם לאחר תשובה שלילית משירות לקוחות של החברה.אני בסה"כ מבקש זיכוי מלא על הסכום המלא ששילמתי ולא החזר כספי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על הסכום המלא ששולם. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
על פי החוק להגנת הצרכן מחוייבת החברה לפרסם בשילוט את מדיניות ההחזרה הנהוגה בה. מדיניותנו קובעת כי לפריטים שנרכשו במחיר מלא ינתנו זיכויים/ החלפות עד 14 ימים בלבד. לקוח זה שב לחנות כעבור חודש וציפה כי באופן אוטומטי תתבצע חריגה מנהלי ההחלפה בחברה. לצערנו, הדבר בלתי אפשרי. במקרה שלהלן החריגה שכן היתה אפשרית היתה נתינת זיכוי על פי ערך הפריט ביום ההחלפה משום שערך הפריט ירד. חשוב להבין שאי אפשר לשמור את ערכו של המוצר לעד. המחירים ברשתות האופנה יורדים באופן תכוף ביותר ומוצר תוך חודשיים יכול לרדת בשיעור הנחה עצום (אפילו עד 70%). אם הלקוח מגיע תוך 14 ימים נשמרות לו כל זכויותיו (גם אם המחיר ירד), אך אם הוא לא מגיע בזמן הוא לא יכול לצפות שנמשיך ונשמור לו את היכולת להחליף או להזדכות בתנאים שלו. תגובה:
צר לי, אך עם כל הרצון הטוב אין באפשרותי לאשר זיכוי על פי ערך הפריט כפי שנקנה. הפיתרון שהוצע לו עוד אז בחנות הוא הפיתרון האפשרי היחידי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה