פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא מקצועי, הבטחות שווא, טרטורים בשל חוסר רצון להוציא זיכוי מהקופה. נושא התלונה:
כץ עו"ד קרן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפ"ס מתחם G סניף חברה:
תיאור הבעיה:


לכבוד 03.01.10
רנואר שרות לקוחות
בפקס: 03-963620


א.ג.נ ;



הנדון: תלונה בגין שרות לקוי ולא מקצועי

שלום רב!

אני פונה אליכם במכתב תלונה זה בשל העובדה שבקנייתי האחרונה, כמו בכל שנה ברשת רנואר, נתקלתי ביחס מחפיר, לא מקצועי , לא נעים, סחבת מיותרת, טרטור הלוך ושוב ונאלצתי להילחם על זכויות טבעיות שמגיעות לי על פי חוק כצרכן.

ולהלן העובדות:
1. לפני כחודש וחצי רכשתי מרשת רנואר בגדים הכוללים: מעיל חורף, 3 זוגות מכנסיים ו- 3 חולצות. קניה בסך של כ- 1,700 ש"ח ברנואר סניף רחובות.
2. אציין כי אני נוהגת לבצע רכישה גדולה מדי עונה ברשת רנואר, ועד היום לא נתקלתי ביחס כה מחפיר, בלתי מקצועי, לא נעים.
3. תלונתי היא לגבי רכישת מכנס מסוים (להלן:"המכנס").
4. המכנס נרכש בקנייתי הגדולה ולאחר שלבשתי אותו לראשונה, ובמהלך יום העבודה נפרם הכיס האחורי של המכנס. דבר אשר גרם לי למבוכה, לתחושת אי נעימות ואי נוחות.
5. ניגשתי לרנואר סניף כפ"ס במתחם G שם נתקלתי במוכרת בשם "הילה", הראיתי לה את המכנס המדובר ואמרתי לה שלאחר לבישה אחת, נפרם לי הכיס במכנס וכי אני מבקשת להחליף את המכנס הפגום במכנס אחר זהה.

6. הילה התווכחה איתי במשך מס' דקות וטענה כי לבשתי את המכנס.
אמרתי לה שאכן לבשתי אותו, זו הייתה מטרת הקניה, ללבוש ולהנות מהמכנס ולא להשאירו בארון לתצוגה. כמו כן ציינתי בפניה שהמכנס לא נקנה ללבישה חד פעמית ושלא ייתכן שאני ארכוש מכנס בעלות של כ- 300 ש"ח ולאחר לבישה אחת אצטרך לזרוק אותו לפח ושעל החב' לזכות אותי ולהחליף לי את המכנס באחר, וזאת חובתם עפ"י חוק, ואין מקום אפילו להתווכח.
לאחר דין ודברים ביני לבין הילה היא הסכימה לבסוף להחליף לי את המכנס במכנס אחר זהה.
7. כמו כן ללא קשר למכנס ביקשתי ממנה גם להחליף חולצה שרכשתי בסניף רחובות, והיא התעקשה ואמרה : "עשיתי לך טובה שהחלפתי לך את המכנס, אין לי אפשרות להוציא לך זיכוי מהקופה, בואי נמצא לך פריט לבוש אחר במקום החולצה", לא הייתי מעוניינת בפריט לבוש אחר, שכן כל בגד שמצא חן בעיניי כבר רכשתי, אולם כדי למנוע וויכוחים מיותרים ביקשתי ממנה שתראה לי חולצות אחרות ולאחר "בילוי" של כ- 40 דקות בחנות התייאשתי ואמרתי להילה, אני לא מוצאת כלום, אני מבקשת ממך להוציא לי זיכוי על החולצה! לאחר מס' דקות בעודי חוזרת ומתעקשת, השתכנעה לבסוף הילה זיכתה אותי על החולצה. זיכוי בסך 139 ש"ח- מצ"ב מסומן א'.
8. למרות כל האמור לעיל, ועוגמת הנפש שנגרמה לי שמחתי שסוף סוף יש לי מכנס חדש, וקיבלתי זיכוי, כמעט כפי שביקשתי.
9. אולם, לצערי לא כאן נסתיים הנושא, שכן גם המכנס החדש שקיבלתי, מאותו הדגם נמצא פגום ולאחר לבישה אחת בלבד התחילה להיווצר בתחתית המכנס "רכבת" וכן החלו להיווצר "כדוריות" במכנס.
10. ביום 11.12.09 ניגשתי שוב לסניף רנואר במתחם –G בכפר סבא, שוב קיבלה את פניי הילה והתלוננתי בפניה ששוב המכנס פגום. הראיתי לה במה מדובר וביקשתי זיכוי. הילה טענה בפניי כי אין ביכולתה להוציא זיכוי מהקופה, וכי היא תשלח את המכנס לשרות לקוחות שיבדקו את המכנס ושאמתין לתשובה. שאלתי אותה למשך הטיפול היא אמרה לי עד 7 ימי עסקים בלבד!
11. בלית ברירה השארתי את המכנס ואת פרטיי והמתנתי שיצרו עמי קשר ושסוף סוף אקבל את הזיכוי המיוחל, ארכוש מכנס חדש והכל יבוא על מקומו בשלום, אולם לדאבוני שוב נוכחתי על טעותי, עברו מעל 7 ימים, ולא שמעתי מחב' רנואר דבר.
12. לאחר כ- 10 ימים ניגשתי שוב למתחם G לברר מדוע לא יצרו איתי עדיין קשר, הגעתי שוב להילה, שטענה בפניי שעוד לא החזירו לה תשובה משרות הלקוחות, וכי עכשיו אין אף אחד בשרות לקוחות ואין לה דרך לברר זאת ושאגיע למחרת בבוקר. עניתי לה כי זמני מאוד יקר, ואת רוב הבקרים אני מבלה בבתי מש' או במשרד ואיני מתכוונת לקחת ימי חופש מהעבודה כדי להגיע לחנות בבוקר ולקבל את הזיכוי המיוחל, ביקשתי ממנה שתברר את הנושא וכן לקחתי ממנה את מס' הטלפון של שרות הלקוחות.

13. בראותי כי הנושא לא טופל, ואף אחד לא חוזר אליי בנושא ולאחר כ- 3 ימים ביום 24.12.09 בשעה 10.00 בבוקר צלצלתי לשרות הלקוחות והשארתי הודעה במשיבון כאשר לפי האמור בתקליט ישנה התחייבות כי יחזרו אליי עד 48 שעות! שוב הבטחות ללא כיסוי.
14. ביום 28.12.09 כעבור 4 ימים חזרו אליי משרות לקוחות, שוחחתי עם בחורה בשם תמר, אשר עשתה עבודה מצוינת, שמחתי שנפלתי סוף סוף על אוזניים קשובות, סיפרתי לה את השתלשלות העניינים והיא הבטיחה שתחזור אליי עם תשובה עוד באותו היום.
15. אציין כי היא טיפלה בנושא בצורה מקצועית ועוד באותו היום התקשרה אליי לומר לי שהזיכוי ממתין לי בחנות וכי ביכולתי לפדות אותו בכל סניף של רנואר.
16. עוד באותו היום ניגשתי למתחם G, הגעתי שוב להילה וביקשתי ממנה את הזיכוי שמחכה לי שהיא ותמר הבטיחו לי. אולם שוב התאכזבתי למשמע הדברים, הילה טענה בפניי כי אין ביכולתה להוציא מהקופה "זיכוי", אולם היא ציינה כי אני יכולה להגיע עם תעודת המשלוח של המכנס לכל סניף, הם יאתרו שם את המחיר בו קניתי את המכנס ויזכו אותי בסכום בו רכשתי את המכנס והיא ציינה שאני יכולה לרכוש בגד בכל סניף רנואר בארץ!
17. למחרת היום, ניגשתי לרנואר כפ"ס בקניון ערים וביקשתי לממש את הזיכוי שהובטח לי עבור המכנס. ניגשתי לקופה וביקשתי ממנה לרכוש בגד, והמוכרת ציינה בפניי כי אין ביכולתה לזכות אותי שכן את המכנס שלחתי לשרות לקוחות מסניף G ולכן אך ורק סניף G יכול לזכות אותי, שכן אם היא תזכה אותי יהיה לה חוסר בקופה. כמו כן המוכרת הוסיפה כי סניף G מחוייבים עפ"י חוק להוציא לי זיכוי, ושאגש לסניף ובאם אתקל שוב בבעיה אפנה לזכיין בשם אבי, והוא יזכה אותי.
18. שוב נאלצתי לבזבז זמן יקר, דלק, הוצאות נלוות ולנסוע למתחם G.
לשמחתי הגעתי לאבי הזכיין, אשר עיין בקלסר שרות הלקוחות, איתר את שמי לאחר מס' דקות ונוכחתי כי בתלוש שחזר משרות לקוחות, היה רשום שחור על גבי לבן "זיכוי"! ע"ס 279 ש"ח. – תצלום הזיכוי מצ"ב מסומן ב'.
19. איני מבינה מדוע הייתי צריכה לעבור כל כך הרבה טרטורים, יחס לא מקצועי, תשובות לא מדויקות, שקרים והבטחות שווא.
20. איני מבינה מדוע הילה לא הוציאה לי את הזיכוי שמגיע לי, וגרמה לי ללכת הלוך ושוב וזאת במקום לתת לי את המגיע לי, את הזיכוי שהגיע לי עבור המכנס שקניתי ממיטב כספי, ובייחוד לאחר מסכת הטרטורים שעברתי עם המכנס- פעמיים!!


21. אני תוהה כיצד קרה הדבר שחב' כה גדולה, עם סניפים רבים ברחבי הארץ, מעסיקה אנשים לא מקצועיים, אשר נמדדים לפי מכירות, ונמנעים מלזכות לקוח שכן זה יפגע בהם אישית. עובדים אשר מעדיפים את טובתם האישית וזאת על חשבון הלקוח.

22. אני זועמת, כעוסה ומאוכזבת מהיחס אשר קיבלתי, מחוסר הרצינות שהחב' גילתה כלפיי, מהבטחות השווא החוזרות והנשנות, מהטרטור המיותר, מהיחס הבלתי מקצועי, ומהשירות הלא יעיל.

23. לאור כל האמור לעיל, אני מבקשת פיצוי הולם!! בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי, ההוצאות המיותרות, הרדיפה אחר זיכוי שהגיע לי עפ"י דין!

24. לטיפולכם המסור והיעיל אודה!





בכבוד רב

כץ קרן, עו"ד.












השולחת:
כץ קרן , עו"ד
רח' בקעת בית נטופה 10/11א' כפ"ס
טל': 052-6861884
טרטור, עוגמת נפש, בזבוז זמן, יחס בלתי מקצועי סוג הנזק :
פיצוי הולם בגין הזמן האבוד, הטרטורים המיותרים, ההוצאות הנלוות ואי שביעות רצון הן מהמוצר והן מהיחס פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למשרדינו בכתב ונשלח אליה מכתב תגובה ב- 14.1.10. במכתבנו התנצלנו עמוקות על הרגשתה של הלקוחה. בנוסף, התחייבנו גם כי הלקחים ילמדו ויופקו ביחס לרמת השירות בסניף כ"ס G. תגובה:
כאות להתנצלותנו ומתוך שאיפה כי הלקוחה תשוב ותהנה בביקוריה הנוספים ברשת, אף צירפנו למכתב שובר המקנה לה הטבה הולמת בהגיעה לחנות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה