|
|
|
|
|
|
החלפה של מכנסי גינס מיקר למוזל ולהפך. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 זוגות גינס במחיר אחד של 369 ש"ח.
זוג אחד החלפתי במכנס גינס אחר,ששוויו 239 ש"ח.
הבעיה נוצרה כאשר רציתי להחזיר את הגינס החדש,
המוכרת הסבירה לי שכרגע יש ברשותי 239 ש"ח בלבד ולכן אם רוצה להחליפו אצטרך להוסיף את ההפרש לגינס יקר אחר.
אני רוצה להחליף פריט תמורת פריט מבלי להוסיף תוספת .
*פניתי כבר לשירות הלקוחות ללא תשובה מספקת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת הגינס לאחר ללא תוספת תשלום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל |
שם ותפקיד: |
שוחחתי עם הלקוחה טלפונית על כך לפני כשבועיים והסברתי כי ההחלפה הראשונה שנעשתה בין המכנס ששוויו 369 ש"ח לבין המכנס ששוויו 239 ש"ח, נעשתה לאחר 14 ימים, וערך הפריט ירד במבצעי סוף העונה. במידה והלקוחה היתה מגיעה להחליף במסגרת 14 ימי ההחלפה, ערך הפריט היה נשמר לה (גם אם בפועל היה יורד במסגרת מבצעי סוף העונה). |
תגובה: |
צר לי, אך ערך הפריט נשאר 239 ש"ח. במאמר מוסגר אוסיף, כי מצער שאתר תלונה מעביר אלינו את התלונה כחודש לאחר פניית הלקוחה. התייחסותינו מאבדת מהרלוונטיות שלה. |
פתרון: |
|
|
|