פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל אי כיבוד מבצעים נושא התלונה:
הילרוביץ יובל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

1. ביום ו' 3/9/10 פניתי לחנות רנואר-גברים בדיזינגוף סנטר.
2. ביקשתי לקנות כרטיס שי לחבר בשווי 200 ש"ח, המוכר אמר שנגמרו לו הכרטיסים והפנה אותי לחנות הנשים שממול.
3. פניתי לסניף רנואר-נשים ממול , שם שמתי לב שיש מבצע ללק וחות סלקום עסקי המקנה לי 60 שקלים בקניית פריט לא כולל Tשירט ואביזרים.יצויין כי בפרסומת נאמר שאני מקבל 60 ש"ח במתנה כחבר סלקום עסקי. לא צויין כלל ועיקר כי מדובר בהנחה או קיזוז וכאמור כל שנאמר היה כי אני זכאי למתנה בשווי 60 ש"ח.
4. שאלתי על האופציה להוסיף את 60 הש"ח על כרטיס ההטבה- נעניתי בשלילה.
5. ביקשתי לקחת את הכרטיס כשהוא ריק ולקנות בחנות ממול פריט ולהשלים ל260 בכרטיס ההטבה, ושוב נעניתי בשלילה.
6. ביקשתי ממנהלת המשמרת בסניף הנשים שתיצור קשר עם מנהל הסניף בחנות הגברים כדי שאוכל לקנות שם פריט וכרטיס שי תוך כדי ניצול ההטבה, היא אמרה שאינה יכולה ליצור איתו קשר ושאינהיודעת את מספר הטלפון שלו, ושאני אלך להגיד לו לבוא אליה.
7. החלטתי בלית ברירה לרכוש תלוש שי בסניף הנשים ב-200 שקלים ואז להוסיף פריט בשויי 60 ש"ח בחנות הגברים,
8. רכשתי את הכרטיס וניגשתי לחנות הגברים
9. שם הוסבר לי שהמבצע של סלקום תקף רק על מכנסיים מחוייטים וחולצות מכופתרות.
10. הסברתי למוכר שעל פתק המבצע כתוב בפירוש שהמבצע כולל הכל מלבד טי שירטים ואביזרים, הוא אמר ש"לא מעניין אותו מה כתוב ומה שהוא אומר זה מה שיש".
11. הסברתי למוכר שהרגע רכשתי ב200- שקלים ואני לא מבין מה ההבדל.
אם הייתי רוכש בכרטיס אשראי פריט ב260 שקלים והייתי משתמש בהטבה של סלקום, הייתי מחוייב ב200 שקלים, ואז הייתי מחזיר את הפריט והיה בידי זיכוי על סה"כ 260 שקלים. מה ההבדל בין תלוש שי של 260 ש"ח?
12. בשלב זה מנהל המשמרת בסניף הגברים צעק עליי (הרים את קולו) ש"זיינתי לו את השכל מהבוקר", הטיח את שלט המבצע על הדלפק וגרש אותי מהסניף.

אני רוצה להדגיש שברור לי שכרטיסי שי הינם צורת רכישה מאוד נוחה עבור הרשת, מקבלים את הכסף מראש, על פריטים שיונפקו עתידית. קיים תמיד סיכוי לאובדן או שכיחת הכרטיס.
וכמובן שהמקבל יתקשה להוציא בדיוק את הסכום הטעון וסביר להניח שישאר עודף כלשהוא בכרטיס או אף שיוסיף כסף בעת קנייתו.
אין אני מבין למה אני צריך לכתת רגליי הלוך ושוב בין הסניפים כדי לרכוש מתנה לחבר, למה אין תקשורת הולמת בין הסניפים?
הרור לי שמטרת המבצע של סלקום הינה לא שארכוש פריט ב60 שקלים אלא פריט יקר יותר ואקבל עליו הנחה, הסברתי למנהל שרכשתי לפני 5 דקות ב-200 שקל בסניף השכן (אשר נשלחתי לשם על ידיו) אולם זה לא ממש עניין אותו.

העובדים שנתקלתי בהם היום היו עצלנים, לא שירותיים וסופו של דבר כל הצדדים יצאו מופסדים. תחת שאוציא ברשת 250.- ש"ח הוצאתי 200 ש"ח.מעבר לזאת בעתיד אדיר רגליי מסניף בו מקללים אותי ומגרשים אותי.

אצפה לשמוע מכם כיצד ניתן להביא לידי סיום פרשה זאת בכל ההקדם. ברור כי אבדן שלי כלקוח ופרסום השתלשלות מביכה זו של העניינים בציבור אינה משרתת אף אחד מהצדדים.
כולם סוג הנזק :
פיצוי כספי, תדרוך העובדים פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
אני מקווה שהבנתי נכון את פנייתו של הלקוח. ראשית אדגיש כי 60 ש"ח הינם הטבה שניתנת ללקוחות העיסקיים של סלקום והיא ניתנת למימוש על פריטים מקולקצית החורף. בשל היותה הטבה למימוש, לא ניתן לממשה בקניית גיפטכארד אלא רק על מוצרי לבוש ממשיים. אם הבנתי נכון, בשלב מסויים ניסה הלקוח ללא קשר לגיפטכרד לממש את זכותו להשתמש ב 60 ש"ח. הוא נתקל בסירוב משום שבחר מוצר, אשר לכאורה לא השתתף במבצע. כאן, אכן טעה העובד בסירובו. כל מוצר שאינו עונה להגדרה "טי שירט", או "אביזר" משתתף במבצע. עם זאת, לא ברור ממכתבו של הלקוח מהו המוצר אותו רצה לרכוש. תגובה:
אשמח באם הלקוח יצור עימנו קשר טלפוני ב- 1-800-255-225 ויבהיר מעט את הכתוב. מענה הולם ינתן לפנייתו, ובאם נעשתה טעות, נתקן אותה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה