פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות הלוקה בחוסר אמינות ומקצועיות נושא התלונה:
יוסף אופיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מספר פריטים בסניף רנואר בקניון גבעתיים , לאחר הרכישה הבנתי שנעשתה טעות בחשבון וחייבו אותי יותר ב -60 ₪ , ביקשתי מהמוכרת לתקן את הטעות ולזכות את חשבוני , לאחר ניסיון קל לזכות את חשבוני שכשל הציעה לי המוכרת לקבל זיכוי במקום החזר כספי והסכמתי . היום כאשר הגעתי על מנת לרכוש חגורה ולממש את הזיכוי נאמר לי קודם שהוא לא בתוקף ולאחר בדיקה שנראה שהזיכוי אכן בתוקף פתאום הוא לא תקף לאביזרים בחנות .

לאחר ויכוח קל עם המוכרת על המידע השקרי שנאמר לי שגרם לי לזרוק את הזיכוי לפח כי הוא גם ככה לא שווה כלום ולצאת כועס מהחנות החלטתי לפנות לשרות לקוחות ולציין עד כמה אני מאוכזב מכם , מה שבטוח שלקוח שלכם כבר לא אהיה .

את היחס המזלזל של המוכרת שגרמה לי להרגיש שקרן אני לא אשכח .במשך שנים אני קונה מכם באופן קבוע בסכומים מאוד גבוהים וביום אחד בשביל סך הכול 60 ₪ הצלחתם "לשרוף" את זה. אני לא צריך את הזיכוי של ה 60 ₪ חזרה , אתם יכולים לשמור אותו ,באמת שזה לא מעניין אותי . רק באמת חבל שהפכתם לחברה שאמינותה מוטלת בספק .

חשוב לי לציין שאני הבעלים של חניות מחשבים באזור המרכז ובעלי מספר אתרי חומרה באינטרנט . אני אדאג לפרסם את היחס המזלזל שקיבלתי מנציגת רנואר בסניף גבעתיים בכל מקום אפשרי , בין אם זה מכתבים שישלחו למועצה לצרכנות , לאתר תלונה , כתבות שיתפרסמו בפורומים באתרים שלי , בקבוצות בפייסבוק שרק מחכות לקבל את האינפורמציה הזו . מי יודע אולי כשאני אסיים איתכם כשתקישו רנואר בגוגל קודם כל יופיעו כל התלונות עליכם ואתם תופיעו איפה שהוא בעמוד 20 .

העתק של מכתב זה ישלח וימשיך להישלח בימים הקרובים לכל מגזין צרכנות שאני מכיר ואני מכיר הרבה, כולל בעיתונות המודפסת, באינטרנט וכו'. זאת מאחר ואני סבור, שבכך אחסוך מאחרים את מה שאני עברתי, ואולי אף אגרום לשיפור השירות והאמינות בחברת "רנואר" .


אשמח לקבל תגובה.



עלבון סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
ברכישה המקורית לא נעשתה טעות בחשבון. רכשת מוצר אחד, הוצע לך לקנות מוצר נוסף ולקבל 60 ₪ הנחה. סירבת. כעבור זמן קצר חזרת לחנות וביקשת בכל זאת לקנות את המוצר השני בהנחה. הוסבר לך כי על מנת לקבל את ההנחה היה עליך לבצע מלכתחילה (כפי שהוצע לך) את רכישת שני המוצרים באותה עסקה. הדרך היחידה היתה לבטל עסקה, אך מאחר והרכישה בוצעה בכרטיס דיירקט, בו לא ניתן לבטל עסקה, הוצע לך לקחת את השובר של ה- 60 ₪ ולהשתמש בו בהזדמנות אחרת.
אדגיש: לא מדובר בזיכוי. מדובר בשובר ע"ס 60 ₪ שחילקנו ללקוחותינו מתוך רצון טוב, המקנה הטבה לקניית מוצר נוסף מקולקציית חורף 2011.
שבועיים לאחר מכן אכן הגעת לחנות על מנת לממש את השובר בלווית חבר. רכשתם שני מוצרים: מכנס ונעליים. ממחיר המכנסיים הורידה לך מנהלת המשמרת 60 ₪, כפי שהובטח לך שבועיים לפני כן. אתה ביקשת לממש עוד שובר של 60 ₪ בקניית חגורה. כאן נתקלת בסירוב, מאחר וההטבה אינה כוללת הנחה על אביזרים אלא על פריטי לבוש. הגבלת מימוש זו כתובה על כל השלטים והפוסטרים המוצבים בחנות.
השתלשלות הדברים מעידה על כך שחברת רנואר נהגה על פי חוק ולא מנעה ממך את זכויותיך.
בשלב זה לא החל "ויכוח קל" כהגדרתך, אלא שיחה מאוד קולנית וארוכה אשר בסיומה זרקת את השובר על העובדת, ולא בפח.
אין אנו רואים הצדקה להתנהגות מסוג זה בחנות. כל מקרה, מכעיס עד כמה שיהיה, ניתן לפתרון בדרכי נועם. במידה ולאחר סירובה של המוכרת הרגשת שנעשה עימך חוסר צדק, היה עליך לפנות לשרות לקוחות במטרה לקבל מענה. האמן לי, שהחברה היתה שמחה לעשות הכל על מנת לשפר את הרגשתך ומעבר לכך. עם זאת, בחרת לכתוב מכתב אשר ברובו מכיל נאצה ואיומים ממשיים, עוד טרם מתן אפשרות לחברה להגיב.
תגובה:
מאחר ולדבריך כבר הוצאת את דיבתנו והשמצת את שמנו הטוב בכל מדיה אפשרית, כל הצעה שנציע לך כעת לסיום הפרשה ברוח טובה כבר לא תמנע את הנזק שגרמת לחברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה