הזמנת חולצה מראש |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
עפולה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי מוטי ואישתי קנתה לי חולצה במתנה ברשת רנואר בסניף עפולה מכיוון שהיא יודעת שכל המלתחה שלי רנואר ושאני אוהב את הביגוד היא לא טעתה ודרשה שנכנס יחד לחנות שמחתי שבחרנו ברשת המתאימה אך כנראה לא בסניף המתאים, בחרנו חולצה שלצערי לא היה מידה מתאימה ואמרנו לא נורא נזמין, שילמנו ואמרו שעד 4 ימי עסקים יצרו קשר, מאז עברו 10 ימים ואף אחד לא התקשר, ביררתי את המספר באינטרנט שלא אותו סניף כי על השובר לא היה מספר של הסניף והתקשרתי אני לברר, המוכר ענה כי החולה הגיעה כבר כמה ימים ומחכה לבעליה, לשאלה של למה לא יצרו עימנו קשר, ענה כי לא הצליחו, המספר של אישתי זמין 24 שעות וגם אם במקרה יצא שאחד המספרים אולי ואולי גדול לא היה נכון אז קצת הייתי מצפה שהגדלת ראש תעשה ואפילו ימצאו אותנו דרך 144 או דרך כרטיסי האשראי כי התשלום כבר שולם. כי אני תכננתי שהחולצה תשמש אותי באירוע משפחתי וחישבתי את הזמן שאמורה החולצה להגיע ושמחתי לגלות כי לפי מה שהמוכר אמר לי אחנוך את החולצה באירוע משפחתי גדול, אך לצערי התבדתי ...
אגב רציתי לקנות גם עניבה לאותה חולצה באותה הזדמנות ששלמתי על המוצר ואמרתי לעצמי שנקח את העניבה יחד עם החולצה כשהיא תגיע, עכשיו אחרי האכזבה הזו לצערי אני לא חושב שאקנה אותה ואם כן אז במיוחד לא בסניף הזה
אודה להתייחסותכם
תודה מוטי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|