פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה מינית ע"י זכיין שמייצג את רנואר- רנואר מסירה כל אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
השבוע פניתי לחברת רנואר, על מנת להתלונן על כך שביום רביעי שעבר הייתי בחנות של רנואר בגבעתיים, ושם הסתכלתי על חולצה ושאלתי את המוכרת האם היא זקוקה לכביסה ביד, המוכאת אמרה שכן ואני הבעתי את חוסר שביעות רצוני מבגד שצריך לכבס ביד. המהלך המכירה התערב בחור בשם ערן שאמר שאפשר לכבס ב20 מעלות הכל, שאל מי מאיתנו שמה את הבושם הנעים, הסתכל במטים חודרים ומביכים, אמרתי שמבאס אותי לכבס ביד ואז פנה אליי ואמר: "מה את לא עושה ביד??"
לא יכולתי להשיר מבט ומיד יצאתי מהחנות בלי לומר מילה, מנסה לעכל את המבוכה ומה היה שם.
התקשרתי למוקד שרות הלקוחות של רנואר ולאחר ברור קיבלתי תשובה שמדובר בזכיין ולרנואר אין קשר לכך ואני צריכה לפנות אליו.
לא יודעת מה חמור יותר שרנואר בוחרת לה זכיינים כאלו או חוסר בתגובה בעניין???
אז מה אם אין יחסי עובד מעביד??
הוא זה שמייצג אתכם וזה קרה לי בחנות עם המוצר שלכם.
אני לקוחת רנואר שנים , רגלי לא תדרוך בחנתכם והסיפור כבר התחיל להתגלגל לאנשים רבים.
בנוסף לכך אמרתי לנציגה כי התשובה לא מקובלת עליי, העניין חמור ואני רוצה לדבר עם מישהו בכיר יותר, אמרה שהמנהלת שלה תחזור אליי (זה היה ביום ראשון)
היא לא חזרה אליי...שוב כנראה לא ממש מזיז להם.....
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
מהרגע שהמקרה הובא לידיעתנו התייחסנו אליו ברצינות ובחומרה רבה. עם זאת הבהרנו ללקוחה כי אין זה מקומנו לעמוד כבוררים בינה לבין זכיין החנות. זה אינו מקרה בו עובדת התלוננה על מנהל שלה, ושניהם מקבלים את משכורתם מטעם החברה. מדובר בלקוחה המתלוננת כנגד זכיין חנות. לא נוכל לנקוט בפעולה משמעתית כנגדו על סמך הרגשתה הלא- נעימה. נערך תחקיר מול הזכיין, והמקרה דווח להנהלת הרשת. הזכיין מכחיש מכל וכל רמיזה ולו הקלה ביותר להקשר מיני. אך אם הלקוחה חושבת שיש בידיה בסיס להגשת תלונה, עליה לעשות זאת באופן פרטי ובדרכים המקובלות בהן אזרח מתלונן כנגד אזרח אחר. תגובה:
אנו מתנצלים בפני הלקוחה אם נפגעה מתגובתו של הזכיין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה