פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה בע"פ שלא קויים, מצג שווא, ואי קבלת המוצר שרכשתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 14/12/2010 רכשתי מהסניף בעפולה שני סריגים. אחד מהם היה פריט תצוגה והסכמתי לרכוש אותו כיוון שהמוכרת (יש לציין שהיא מנהלת החנות, יסמין הוא שמה) אמרה לי שהוא יירד תוך שבוע מהתצוגה. היא לקחה את הפרטים שלי והודיעה לי שהיא תצלצל אליי תוך שבוע אני ביקשתי ממנה בתגובה שתצלצל אליי בכל מקרה. שבוע לאחר מכן לא קיבלתי שום טלפון ובאופן מיידי צלצלתי אני. לא תפסתי אותם בחנות כיוון שהם לא עונים כלל אלא למחרת או יומיים אחרי זה. כאשר דיברתי איתה היא היא היתה קצרת רוח ואמרה לי שהפריט לא ירד מהתצוגה ושככל הנראה יורידו אותו בעוד שבוע היא אפילו ציינה שזהו כבר מורידים אותו כי זה הרבה זמן בתצוגה ויש לרענן את החלון. היא מארה לי שהאיא זוכרת אותי ושאין לי מה לדאוג ושהיא תודיע לי ברגע שהפריט יורד מהתצוגה. אני אמרתי לה שאני לא מוכנה לחכות יותר מעוד שבוע ושהימים היחידים שאני יכולה לבוא לקחת את הפריט הם בימי שישי. מאז ועד היום לא שמעתי כלום מהמוכרת ולא קיבלתי שום הודעה בנדון. כתבתי אף הודעה באתר של רנואר תחת הכותרת צרו קשר וגם מהם לא שמעתי כלום. אני מתקשרת לחנות כל יום כמה וכמה פעמים ואף פעם לא עונים לי. ההתנהלות הזו פשוט מזעזעת במלא מובן המילה. אם היא היתה אומרת את האמת מלכתחילה ואומרת שייתכן ואחכה הרבה זמן הייתי שוקלת את הדברים ולא הייתי קונה את הפריט. מן הסתם הוא אמור לשמש אותי בחורף שזה עכשיו. הכל היה נמנע לולא ההבטחה השקרית שלה רק על מנת שארכוש את הפריט. מעבר לכך כלקוחה שלא קיבלה את המוצר שאותו רכשה אני מצפה לקבל עדכון מהחברה ולא היעלמות מוחלטת.
כספי הבטחה שקרית סוג הנזק :
קבלת הפריט באופן מיידי פיצוי או לחילופין השבת כספי בחזרה (לא זיכוי) פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה