פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ושירות לא אמין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ניגשתי לסניף הנשים ברנואר בקניון אבנת פ"ת ראיתי תיק שמאוד מצא חן בעיני, ואמרתי שאני יקנה אותו ביום למחרת. כשהיגעתי למחרת התיק לא היה, אך היה שם מנהל החנות בחור בשם משה למיטב זכרוני ובקשתי ממנו להזמין את התיק עבורי מסניף אחר, כמובן שהוא לא טרח לבדוק ואמר לי אין בלתי ניתן להשיג , בקשתי ממנו שוב לבדוק בסניפים אחרים אך נענתי באותה תשובה, שאלתי אותו מה לעשות כי נורא אהבתי את התיק, ונענתי בתשובה מגעילה ואני מצטטת הוא אמר לי לכי תתאבדי ולא זה לא היה בצחוק. מיותר לציין כי עוד באותו היום קניתי את אותו תיק שנאמר לי ש"אין ובלתי ניתן להשיג" מקניון מודעין, לאחר כשבועיים בתאריך 4/1/2011 נהרס לי רוכסן התיק (תופעה אשר ידועה בתיק הזה כי מס' לקוחות שאני מכירה וקנו את התיק קרה להם את אותו המקרה) ונגשתי לסניף הנשים בפ"ת ע"מ שיתקנו לי אותו, שוב משה המנהל לקח את התיק וענה לי תשובה בלי שום בדיקה, ואמר לי כי אלו תיקים פגומים ויש איתם בעיות ברוכסנים, ואין תיקים כאלה ואמרתי לו שינסה לבדוק אם זה בר תיקון הוא אמר לי רנואר לא מתעסקת בתיקוני תיקים ואין יותר גם תיקים כאלה אם את רוצה תתקני בעצמך ב- 20 שקלים או תקחי זיכוי, קבלתי זיכוי בתאריך 4/1/2011 (ולא הוצע לי כסף תמורת התיק רק זיכוי), למחרת נכנסתי לסניף הנשים שוב בפ"ת, הפעם רציתי לקנות סריג שוב משה המנהל ניגש אלי וביקשתי ממנו את הסריג במידה מס' 1 ושוב מבלי לבדוק הוא אמר לי אין הפעם בדקתי ולמרבה הפלא כבר בסריג השני מצאתי מידה 1, שאלתי את משה אז מה זה הנה המידה שביקשתי ואמרת אין, והתשובה שקיבלתי היתה פוגעת ביותר עוד אציין כי היו עדים בחנות שראו איך משה פגע בי ואמר לי לעיני כולם, עזבי גם ככה את מהלקוחות שמחליפות בגדים, הייתי בשוק כאשר עיני הלוקחות נעוצים בי במבטים, בדרכי ליציאה מהחנות עם חברתי לאחר שהושפלתי לפתע, אני רואה גם את אותו תיק שהחזרתי , והוא מוצע למכירה דבר אשר קומם אותי, חזרתי ניגשתי למשה המנהל ושאלתי את משה, גם אמרת לי שאין תיק כזה יותר אז מה הוא עושה כאן למכירה?, בדיוק אותווו תיק ו בתשובה הוא אמר לי זה לא אותו תיק יש לו קוד אחר בקשתי מחברתי לבדוק ומעוד מוכרת מהסניף שהיתה באותו יום שהחזרתי את התיק לומר אם זה אותו תיק או לא ושניהם אמרו לי שזהו אותו אך גם המוכרת טענה כי החליפו קוד והוא בא הגיע "כחלק מקולקציה חדשה", פשוט מה שנעשה הוא שחברת רנואר לוקחת את התיקים שהמנהל משה טען שלא מייצרים יותר מתקנת להם את הרוכנסים ומוציאה אותם בחזרה לחנות למכירה כשלי נאמר שתיק כזה לא יהיה קיים יותר וחב' רנואר לא מתעסקת בתיקוני תיקים, ביקשתי מיד ממשה לקבל את התיק הזה אך הוא אמר לי להוסיף 30 שקלים כי התיק עולה 160 בדיעבד גם התיק שאני קניתי ממודיעין עלה 160 שקלים אך היה מבצע של 25% הנחה וקיבלתי אותו ב- 126 או 127 ש"ח, המשכתי ואמרתי למשה כי זה לא פייר שבגלל שהם מתקנים את התיק ומחזרים אותו לחנות אני צריכה להוסיף 30 שקלים כשלי משה המנהל אמר אמר שלא מייצרים יותר את התיק הנ"ל ולא מתקנים, לא משנה אם קניתי את התיק בשקל אחד פחות דין פרוטה כדין מאה ואם קניתי אותו ב- 127 במבצע המוצר נפגם ויש אותו ועכשיו הוא עולה 160 מגיע לי לקבל אותו כי זוהי חברה ומחובתה לתת שירות ולא רק שלא קיבלתי שירות מאותו מנהל בשם משה הוא שיקר לי , העליב אותי והכפיש את שמי ברבים יצאתי מהחנות עם דמעות בעניים, האם זהו יחס שצרכן מקבל עבור מוצר שהוא שילם ממיטב כספו? האם זוהי התנהגות הוגנת מצד מנהל סניף בחברת רנואר שלאורך מספר פעמים שיקר לי כשאר אני מוכיחה אותו בפניו ומחובתו לתת לי שרות, אודה לעזרתכם המהירה מה ניתן לעשות במקרה הנדון!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי עבור הדבר הנ"ל ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה