פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של מוכרת נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
עזרעאלי תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 17.1 הגעתי לסניף רנואר בעזריאלי על מנת להחליף 2 חולצות שקניתי, אחת ע"ס 239 והשניה ע"ס 199, לאחר בדיקה של המוכרת היא אמרה לי שאני יכולה להחליף את שתיהן, שאלתי באיזה מחיר כי אחת קניתי במחיר מלא והשניה ב- 50% הנחה. היא אמרה לי שהיא תחליף לי את שתיהן פריט תמורת פריט ע"פ המחיר שכתוב על החולצה. ולכן בחישוב פשוט יש לי תקציב של כ- 440 שח' להחלפה. בסופו של דבר מצאתי כ- 2 פריטים שתאמו לתקציב ה- 440, כאשר הגעתי לקופה הסתבר שהפריטים החדשים שלקחתי הם מקולקציה חדשה ולכן הפריטים הישנים שהחזרתי ערכם יורד ל- 280 שח'. המוכרת טענה שאם הייתי לוקחת פרטים מהקולקציה הישנה הייתי יכולה לקבל פריט תמורת פריט כפי שהובטח, התלונה שלי הינה על החסרת מידע והטעיה של הלקוח- במידה והמוכרת היתה מסבירה לי כי במידה ואני לוקחת פרטים מהקולקציה הישנה ניתן להחליף פריט מול פריט ובמידה ואני יקח פריטים מהקולקציה החדשה אז המחירים ישתנו הייתי לוקחת זאת החשבון ומכלכלת את צעדי בהתאם. ולכן נוצר מצב שאני צריכה לבחור בין לבזבז זמן נוסף על מנת לחפש שוב פריטים מהקולקציה הישנה או להוסיף 121 שח' על הפריטים שבחרתי מהקולקציה החדשה. וכל זה בגלל מוכרת חסרת אחריות (קרן- שמה בישראל, שאגב היא גם אחת מהאחראיות למיטב הבנתי). חשוב לי לציין שאני קונה נאמנה של רשת רנואר, השירות של המוכרות מצויין, אבל חבל שאני מגיעה לקופה מחכות לי הפתעות לא נעימות. בסה"כ ביקשתי שקיפות- זה הכל- לא בקשה גדולה מידי!! בלי לעגל פינות ובלי האותיות הקטנות.. **דבר נוסף שחשוב לי לציין הוא שלכל הרשתות הביגוד וההנעלה הגדולות בארץ יש שירות לקוחות ולהפתעתי זו הפעם הראשונה שחיפשתי מענה חוץ מהחנות וענה לי מענה קולי להשארת הודעה- לחברה כזו גדולה בושה שלא יהיה שירות לקוחות או אפשרות להשאר תלונה או הודעה באתר הבית. **אבקש אם ניתן ליצור עימי קשר לגבי התלונה בשעות אח"צ או במייל.
כספי סוג הנזק :
אבקש לפצות אותי בהפרש פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה