|
|
|
|
|
|
אי קבלת החזר כספי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון רוטשילד,ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מעיל ב-25.01.2010 ב-19.30
והוחזר לחנות למחרת ב-26.01.2010 בשעה 19.00. ביום זה (26.01) כאשר באנו להחזיר את המעיל ולקבל מזומן אמרו לנו שזה יעבור לבדיקה וכו'... (כמו שציינתי במייל הקודם)
ולא הסכימו אפילו להביא לנו אישור שהחזרנו את המעיל,ז"א הם רצו להשאיר את המעיל אצלם ולשלוח אותנו הביתה בלי שום אסמכתא שרכשנו מעיל (הם לא רצו להביא לנו העתק של הקבלה/ אישור אחר שהמעיל הוחזר ואפילו ולא הסכימו לצלם לנו את הקבלה). אז יצאנו משם בלי לקבל כלום ולא השארנו את המעיל.
יום לאחר מכן ב-27.01.2010 אבא שלי,שרכש שם את המעיל בא עוד פעם והם התחילו להתווכח איתו על זה שהוא דרש בסה"כ אסמכתא על החזרת המעיל (ביצוע הרכישה) והזמינו אף את המאבטח של הקניון שיוציא אותו משם.
אני בחיים שלי לא נתקלתי בהתנהלות כזאת של רשת אופנה כלשהי או בכלל רשת גדולה.
מחלקת שירות הלקוחות שם כלל לא מתפקדת.מאז ועד היום אחרי שהשארתי מס' פניות עדיין לא חזרו אליי. בטלפון של השירות לקוחות אין אפשרות לדבר עם נציג אלא צריך להשאיר הודעה ונציג "אמור" לחזור אליך. לא מובן לי כיצד רשת גדולה בעלת מס' רב של חנויות יכולה/אמורה לתת שירות הולם ללקוחותיה כאשר קיימות בעיות כאלו או אחרות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|