פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהל חנות משקר,מתגלים השקרים,ממשיך לשקר ומנפנף אותנו! נושא התלונה:
פינטו ענבל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול בערב ב24.9.11 חבר שלי קנה בסניף רנואר שבקניון אילון בר"ג חולצה מכופתרת ומכנס ג'ינס. מאוחר יותר כשנפגשנו הוא הראה לי את הבגדים.אמרתי לו שיש לי 2 קופונים שקיבלתי מהסופר פארם שנותנים 60 ש"ח הנחה ברנואר על מוצרים מקולקציית חורף ושיכל להשתמש איתם בקנייה ולחסוך 120 ש"ח.(=חשוב לציין שאת השוברים קיבלתי הרבה לפני הקנייה והיו תקפים גם באותו יום של הקנייה). הלכנו יום למחרת ב25.9.11 לסניף רנואר בקניון רננים. ביקשתי מהמוכר שיבטל את הקניה ויחדש לי אותה עם השוברים שיש לי(כמובן שאת הכסף הנותר-120 ש"ח אקבל בזיכוי לקנייה בחנות ולא במזומן) המוכר שיתוודא אח"כ כמנהל ששמו יניב טען שא"א. שאלתי למה אי אפשר והוא טען שהוא לא יכול לבטל קניה ואז להשתמש בשוברים.אמרתי שלא אמורה להיות בעיה,ושיבטל לי תקניה,יתן לי זיכוי ואקנה מחדש איך שארצה-הוא אמר שאי אפשר אז שאלתי אם אני יכולה רק להחזיר תמוצרי ולקבל זיכוי ?ואמר שכן,ואז אמרתי שאני כמו כל לקוחה חדשה באה וקונה תמוצרים הנ"ל ולכן לא אמורה להיות בעיה. הפעם הוא טען שאין ביכולתו להשתמש בשובר על זיכוי-זוהי בעינייי טענה לא נכונה כי זיכוי כספי הוא שווה ערך לכסף והוא תקף על כללל מבצע כלשהו כי זיכוי הוא כמו כסף,חוץ מזה שטענתי שגם יכול לזכות אותי בכסף כי עבר בסה"כ יום מאז הקניה.הוא התעקש שא"א להשתמש באותה קניה גם בשובר זיכוי וגם בתלוש מהסופרפארם.(אני בעצמי עובדת על קופה ויודעת שאין כל קשר בין השניים ,כי שובר זיכויי שווה ערך לכסף),כאשר התעקשתי שאין קשר בין השניים וכן יכול יניב הביא טיעון חדש שהפריטים שנרכשו הם פריטים שבמבצע כבר ולכן השובר לא חל עלייהם-משהו שלא ציין עד עכשיו למרות שראה אותם עד עכשיו מול העיניים.לבסוף יניב המנהל אמר שהיה עושה לי את זה אם היה יכול אבל אין באפשרותו,ומה שנותר לעשות הוא להתקשר לשירות לקוחות,הוא הביא לי את המספר..יצאתי מהחנות כדי להתקשר בסביבות השעה 19:00 ולא ענו אז התקשרתי לסניף אילון ושאלתי את המוכר שענה לי לגבי החולצה והמכנס שקניתי,הקראתי לו את שם המוצר מהקבלה,את המחיר ותיארתי לו תמוצר ושאלתי אם ניתן לקנות פריטים אלו עם השובר של הסופרפארם,המוכר בדק,ענה שכן,מוצרים אלו כלולים ואין כל בעיה. נכנסתי חזרה לחנות ושאלתי את המוכרת שהסתובבה בחנות אם החולצה הנ"ל כלולה בשובר וגם היא טעה שכן. הלכתי ליניב המנהל ושאלתי אותו אם כל המחירים ברנואר זהים?ואם בכל הסניפי רנואר יש את אותו נוהל?הוא אמר שכן,ואז שאלתי איך זה הגיוני שבקניון אילון ניתן לרכוש את הפריטים הנ"ל עם השובר ואצלו לא?!? הוא אמר אז שאילון ידבר איתי אני רוצה לשמוע. אמרתי לו שיתקשר בעצמו וישמע כי אני כבר עשיתי את שלי ובדקתי. הוא אמר שהכי טוב שיתקשר למנהל איזור ששמו גם יניב וישאל אותו,הוא יתקשר אליו ונעלם באיזה חדר(מן הראוי שהיה עושה תשיחה הנ"ל מולי שגם אני הייתי מקבלתת תשובות ולא בורח לחדר) בנתיים שאלתי את שלושת המוכרים שבחנות על הפריטים,הם טענו שזה פריטים חדשים מקולקציית חורף שהגיעו עכשיו וזה המחיר שלהם ואין עליהם מבצע. גם ראיתי בעצמי שהמחיר שהיה עליהם היה במדבקה ראשונית ולא שונה לאחר מבצע או משו.יניב חזר מהחדר לאחר שדיבר עם המנהל איזור וטען שהמנהל איזור אמר לו שאין אפשרות לשלם על מוצר עם זיכוי ושובר יחד.לעומת זאת אמר שאת הפריטים הוא כן יכול לעשות לי בשובר,התעצבנתי מאוד שאמר שהם לא תקפים בשובר ועכשיו אומר שכן יכול לעשות בשובר..ז"א שסתם נתן תשובות מקודם בלי לדעת באמת.שאלנו אותו אם נקנה מוצר שמחירו גבוה יותר מהזיכוי ב60 ש"ח לפחות אם יהיה אפשר להשתמש גם בשובר באותה קנייה ופתאום התשובה שלו היתה כן בטח,מה שלא הבנתי זה איך פתאום כן אפשר להשתמש בשניהם באותה קניה(הרי זיכוי וכסף זה שווה ערך לחנות ושניהם תקפים על כל מבצע)!! הבנתי שיניב מנסה לנפנף אותנו וזה ממש עיצבן.התעקשתי לדעת למה הוא אמר לי שזה במבצע ולא משתתף בשובר למרות שזה כן משתתף ,ואיך זה הגיוני שבסניף אחר זה כן משתתף במבצע!הוא אמר לי שהוא המנהל והוא מחליט וזה לא משתתף (תשובה לא הגיונית כי זוהי רשת) , אבל מוכן לעשות לי בשובר אבל לא כולל הזיכוי.התעקשתי שזוהי תשובה לא הגיונית ושהוא סתם מנסה לעשות עליי קופה כדי להוסיף לקופה שלו.ואז אמר שמוכן להתקשר למנהל סניף אחר שאני אראה שהיא לא משתתפת בקופון,הסכמתי,אבל כשהתקשר במקום לשאול באמת בשביל לברר הוא הכניס את מה שרצה לשמוע ואמר לו נכון שזה לא נכנס?נכון שאני צודק? לא ציפיתי שהצד השני יגיד לו לא נכון אחרי שהוא הכניס לו תמילים לפה בשאלות הברורות שלו. לאחר השיחה התעצבנתי וטענתי עדיין שלא הגיוני שבסניף אחר ההפריטים כן נכללים בקופון ואמר לי בתגובה שאלך לעשות את זה שם . נסעתי עצבניתת מהיחס המזלזל של יניב לסניף רנואר בקניון הרצליה.שם המנהל הסביר לי שהפריטים הנ"ל מגיעים לחנות במחיר מבצע-במחיר מוזל ולכן לא משתתפים בשובר,שזה הגיוני,מה שלא הגיוני זה שבחלק כן משתתפים ובחלק לא. . בנוסף המנהל אמר לי מפורשות שבכל מקרה אין בעיה להשתמש בזיכוי ובשובר ביחד ,מה שקצת סותר את דברי יניב שאמר לי אותם כל כך בביטחון למרות ששניי הסניפים עובדים על אותה קופה. אותו מנהל של סניף הרצליה אמר לי שאני יכולה לפנות לשירות לקוחות לגבי זה שבחלק החולצה תקפה בשובר ובחלק לא, אבל באותו רגע הם היו סגורים ,אז הציע להשאיר אצלו מספר והם יחזרו אליי מה שאומר שאצטרך לחזור הבייתה ולאחר שיחזרו אלי לחזור שוב אל החנות שזה בהחלט טירטור. חבל לי על העצבים שיניב עשה לי ,על הכעס,על השקרים ,על עוגמת הנפש ועל ביזבוז הזמן והכח. אני דורשת קודם כל להזדקות על הפרטים הנל-כל אחד ב60 ש"ח כנגד ל2 השוברים שיש בירשותי ובנוסף פיצוי לקנייה בחנות.
בנוסף לעלבון ולבזבוז הזמן. סוג הנזק :
קודם כל את המוצרים שרכשתי ברצוני לקבל אחרי ההנחת קופון!בנוסף פיצוי על- השקריםם!!!!,העלבון ועל ביזבוז הזמן . פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שלי שירה לבקוביץ - מנה שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך למחלקת שרות הלקוחות. ממכתבך עולה אכזבה עמוקה מהיחס והשירות שקיבלת בחנות רנואר הממוקמת בקניון רננים.

הרשי לי להתנצל על הרגשתך ולהביע את צערי העמוק על הרושם הלא נעים שהשאירה בך חווית הקנייה ברשת. רנואר מעמידה את השרות ללקוח ראשון במעלה, ועל כן מדברייך בנוגע ליחס הלא ראוי שהפגין יניב נלמדו הלקחים וננקטו פעולות לשיפור השרות.

לגופו של עניין, אינך מצינת במכתבך פרטים (כגון: מק"ט פריט, חשבונית)המאפשרים לי בדיקת הפריטים באופן ספציפי ואימות העובדה שאכן ניתן לממש ברכישתן את השוברים שברשותך, על כן אין באפשרותי לענות באופן חד משמעי.
אשמח באם תפני טלפונית למח' שירות לקוחות על מנת לדלות את הפרטים הרלוונטים לצורך בדיקת המקרה ומתן פתרון מקצועי ומהיימן. (1800-255-225) או לחילופין כיתבי לנו במייל מס' טלפון באמצעותו ניתן ליצור עימך קשר: [email protected]

על מנת שהמקרה לא יעיב על הרגשתך בביקוריך הבאים ברשת ובמטרה להמשיך ולראותך בין לקוחותינו המרוצים, נשמח לתת את השירות הראוי והתשובות המקצועיות.

תגובה:
הלקוחה מוזמנת ליצור עימנו קשר טלפוני/מייל על מנת לברר פרטים חסרים הכרחיים למתן שירות הולם ומקצועי.
נשמח לפצותה בעבור הרגשתה, ולזכותה לאחר ברור המקרה לכל פרטיו.

בברכת שנה טובה,
שלי שירה לבקוביץ
מנהלת מחלקת שירות לקוחות
RENUAR
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה