פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים זיכויים נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב23.10.11 קניתי ברנואר בקניון מלחה בירושלים חולצה רציתי להחליף אותה והגעתי ב7.11.11 לחנות. המנהלת עשתה לי פרצופים וממש רציתי לצאת מהחנות. ביקשתי זיכוי והמנהלת ענתה לי שאי אפשר כי עבר הרבה זמן, אמרתי לה שעברו בדיוק 14 יום, כפי שרשום על החשבונית ניתן לקבל זיכוי עד 14 ימים מיום הקניה. היא פתחה מולי יומן והתחילה לספור את הימים מול הפרצוף שלי ואמרה שעברו 15 ימים. שאלתי אותה האם בגלל יום אחד אין אפשרות להוציא זיכוי. בתור מישהי שעבדה הרבה שנים ברשתות אופנה אני יודעת שניתן להוציא זיכוי גם אחרי יותר זמן, ובמיוחד אם עבר רק יום אחד מעבר למועד ההחלפה. בכל אופן לקחתי סתם חולצה רק כדי לצאת מהחנות ויצא הפרש של 20 ש"ח פחות ממה ששילמתי בתחילה. אמרתי לה שתיתן לי זיכוי לפחות על זה אך היא לא הסכימה. שאלתי אם יש משהו ב20 ש"ח שאני יכולה לקחת, וכמובן שלא היה, אני לא בנאדם שמתווכח וממש לא היה לי נעים לעמוד ככה מול מישהי שאמורה לתת לי שירות וגורמת לי להרגיש כאילו אני ממש מפריעה לה ביום העבודה. בכל אופן רק רציתי לצאת מהחנות ולקחתי עוד חולצה שלא רציתי ב60ש ש"ח! תוך כדי שאני לוקחת את החולצה ניגשה למנהלת אחת העובדות וביקשה לצאת להפסקה או משהו והמנהלת פשוט התחילה לצרוח עליה, אמנם זה לא ענייני ההתנהגות ל העובדים אחד כלפי השני אבל בטוח שלא עושים דברים כאלה לפני לקוחות ובנוסף בעוד היא עשתה לי את החשבון (שהייתי צריכה להוסיף 40 ש"ח סתם כי היא לא הייתה מוכנה להוציא זיכוי של 20 ש"ח אחרי 15 יום המנהלת אמרה למוכרת שלידה "את רואה? ככה עושים את זה!"אני יודעת שבחלק מהחנויות הזיכוי מוריד מהx של הקופה ולכן המוכרים לא תמיד רוצים להוציא זיכויים אך יחס כזה אינו מכבד רשת אופנה גדולה. בקיצור מעניין שתמיד כשבאתי לקנות שם כל המוכרות היו סופר נחמדות וכשבאתי להחליף פריט היחס השתנה מקצה לקצה.
בתור מישהי שקונה המון לא ניתקלתי בכזה שירות, חוסר כבוד טוטאלי ללקוחות. לא אחזור לקנות שם שוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שלי שירה לבקוביץ - מנה שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך למחלקת שרות הלקוחות. ממכתבך עולה אכזבה עמוקה מהיחס והשירות שקיבלת בחנות רנואר הממוקמת בקניון מלחה

הרשי לי להתנצל על הרגשתך ולהביע את צערי העמוק על הרושם הלא נעים שהשאירה בך חווית הקנייה ברשת. רנואר מעמידה את השרות ללקוח ראשון במעלה, ועל כן מדברייך בנוגע ליחס הלא ראוי שהפגינה מנהלת החנות נלמדו הלקחים וננקטו פעולות לשיפור השרות.
כמו כן, נעשה ברור מעמיק באשר למקרה והעתק ממכתבך נשלח למנהל האזור ומנהל הרשת להמשך טיפול משמעתי על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד.

לגופו של עניין, כל גבי השילוט שנמצא בסמוך לקופות בחנויות הרשת וכמו כן על גבי החשבונית מפורטת מדיניות הרשת בנושא החלפות וזיכויים. אמנם ביקשת לקבל זיכוי באיחור של יום אחד בלבד אך למרות עובדה זו עדיין איפשרו לך לבצע החלפה כנגד פריט אחר. תוך כדי חריגה ממדיניות החברה.
תגובה:
לפיכך, על מנת שהמקרה לא יעיב על הרגשתך בביקוריך הבאים ברשת ובמטרה להמשיך ולראותך בין לקוחותינו המרוצים, נשמח להעניק לך הטבה למימוש בכל אחת מחנויות הרשת.

אנא צייני במייל [email protected] את כתובתך למשלוח ההטבה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה