פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתינת שירות מוטעה והתנערות מאחריות נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רנואר שלום,
ביום שבת ה5/11/11 בסביבות השעה 19:00 ביצעתי קנייה בסניף של החברה בקניון שבעת הכוכבים. את התשלום הייתי אמור לבצע בעזרת "גיפט קארד" שקיבלתי ליום הולדתי. אך לצערי שנתתי את "הגיפט קארד" למוכרת, שהיה עטוף במארז ניילון שאומר שכרטיס זה אינו עבר שימוש, היא מחזירה לי אותו בטענה שנותרו בו 0 שקלים. כמובן שמיותר לציין שלא ביצעתי בו שימוש כלל. לאחר עוד ניסיון שאלתי את המוכרת איך זה יתכן כי גם אחי התאום קיבל "גיפט קארד" שלכם והוא היה טעון ב150 שקלים (הוא ביצע קנייה ולא נתקל בבעיה).המוכרת ענתה לי שיתכן שקונה "הגיפט קארד" שילם את הסכום במלואו על שני הכרטיסים והיה בעיה בהעברת הכרטיס שלא טענה את "הגיפט קארד" שלי. לאחר מכן המוכרת טענה שהיא לא יכולה לברר לי אם כרטיס זה עבר שימוש, אלא רק בסניף שקנו לך אותו יכולים לדעת, מה שהתברר יותר מאוחר כאינפורמציה מוטעית. מוכרת זו גרמה לי להתקשר לקונה הכרטיס, ואני מזכיר לכם שכרטיס זה היה מתנה (כשמו כן הוא- גיפט קארד) מה שמגביר את חוסר הנעימות והנוחיות. קונה הכרטיס לא זכר בדיוק באיזה סניף רכש את "הגיפט קארד" מכיוון שעברו כמה חודשים מהרכישה (די הגיוני, לא?). לאחר מכן המוכרת אמרה לי לשלם על הקנייה הזו ומחר להתקשר לשירות לקוחות שיבררו לי למה הכרטיס ריק. אתמול (15/11) לאחר שבוע וחצי של טלפוניים יומיים למרכז השירות והשארת שם וטלפון, חזרו אליי (חשוב לציין שיתכן שחזרו אלי קודם בזמן שהייתי עסוק ולא היה באפשרותי לענות, אך מכיוון שהמספר חסוי לא יכולתי לדעת) לאחר שסיפרתי לנציגה של אתמול את הסיפור היא התפלאה שהמוכרת בסניף שבעת הכוכבים לא בדקה את הכרטיס! הנציגה טענה שהמוכרות בחנויות יודעות ומחוייבות לברר אם כרטיסי המתנה עברו או לא עברו שימוש! לאחר מכן הנציגה אמרה לי שהיא תברר את העניין עם הסניף בשבעת הכוכבים והם יחזרו אליי כל רגע. אני לא יודע מה ההגדרה לכל רגע אצלכם בחברה, אבל אני עדיין מחכה ליד הטלפון, לכן החלטתי לשלוח את התלונה. אני כלקוח קבוע שלכם לא חושב שאני צריך לעשות מאמץ כזה גדול בשביל לברר משהו פשוט יחסית (הרי יש קוד לכל כרטיס!) ולכם כחברה גדולה מקרה זה של יחס מזלזל והתנערות מאחריות מצד עובדיכם אינו מוסיף כבוד גדול.

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה