|
|
|
|
|
|
מענה משירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים מסרתי מעיל לתיקון לשירות לקוחות
עד היום אין מענה לגביו עברו מעל 6 ימי עסקים כמובטח בשובר.
כשפניתי בעצמי נאמר לי כי מחכה לי זיכוי בסניף הרשת.
כשהגעתי לבניף קניון חיפה מנהלת בשם שירי טענה כי אין שום תיעוד לזיכוי וכי אני לא מבינה על מה אני מדברת שלא ייתכן כי נאמר לי דבר כזה=אני שקרנית.
אני הגעתי המיוחד לאחר שנאמר לי על זיכוי מאז אני משאירה כבר 4 הודעות בשירות לקוחות ללא מענה.
אני יתלונן על המנהלת בפרטנות ועל המעיל אני רוצה תשובה בהקדם!!
0523777889 ענת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|