פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין טיפול נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התלוננתי בפניכם ב26.9.11 על שירות זוועתי הכולל שקרים רבים מצדו של של מנהל רנואר- יניב מקניון ברעננה. קיבלתי ממנהלת שירות הלקוחות שלכם, שלי שירה לבקוביץ תשובה שעלי לשלוח לכם מקט פריט על מנת שתוכלו לבדוק את הפריטים באופן ספציפי.היא ביקשה ממני לפנות למחלקת שירות לקוחות בטלפון או במייל על מנת שתוכלו לברר פרטים חסרים ולפצות אותי בעבור הרגשתי ולזכותי. שלחתי מייד מייל עם המקטים של החולצה והמכנס המדוברים(למייל לא הוחזרה תשובה). בנוסף התקשרתי למספר הטלפון של שירות הלקוחות מספר פעמים והשארתי שם וטלפון כדי שיחזרו אלי.. לאחר בערך 3 שבועות נזכרו לחזור אלי,הסברתי שנתבקשתי לתת מקטים ומסרתי אותם לנציגה. עברו בערך שבועיים ללא תשובה.התקשרתי שוב לברר אם הפנייה מטופלת-השארתי שם ומספר ,חזרו אליי ואמרו לי שהפנייה עדיין בטיפול. מאז עברו עוד שבועיים ועדיין לא קיבלתי תשובה.היום ה20.11.11-ז"א כמעט חודשיים שהפניה בטיפול.עבר המון זמןןן מאז שמסרתי לכם את המקטים.מספיק זמן בכדי לטפל בפנייה כזאת. ענבל.

[email protected] 0547675070
כספי סוג הנזק :
טיפול זריז.ובהקשר לתלונה :קודם כל את המוצרים שרכשתי ברצוני לקבל אחרי ההנחת קופון!בנוסף פיצוי על- השקריםם!!!!,העלבון ועל ביזבוז הזמן פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה