פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גירוש מהחנות כי העובדת רצתה ללכת מוקדם. נושא התלונה:
‏שבת ‏19 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון, נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב לכם, אני רוצה להביע את אכזבתי העמוקה מייחס שקיבלתי מאחת העובדות שלכם בקניון השרון בנתניה.
במוצאי שבת ה19.11.2011 הגעתי לחנות שלכם בקניון השרון עם בן זוגי במטרה למצוא לו חולצה אלגנטית ועניבה לאירוע שיש לנו ביום רביעי הקרוב. ישר מצאנו את אשר חפצנו שכן אנו לקוחות קבועים ובן זוגי קונה באופן קבוע את כל חולצות האריג שלו מרנואר בגלל הגיזרה slim . בשעה 22:15 לאחר שכבר בחרנו את החולצה והעניבה ביקשנו להשים בצד כדי לעבור ולחפש משהו גם בשבילי במחלקת הנשים. תוך כדי שאני מחפשת עבורי שמלה העובדות שהיו במחלקת הנשים כבר הורידו את הסורגים והאחראית של מחלקת הנשים שעמדה לידי! אמרה בקול "תגידו ללקוחות שנשארו לסיים אני רוצה ללכת הביתה". לקחתי את הפריט שאהבתי והתקדמתי לתא המדידה בנשים כשלפתע הקופאית במחלקת הגברים ששמרה לנו את החולצה והעניבה צעקה לעברנו "בואו לשלם אני רוצה לסגור קופה" כשיש עוד 10 דק' עד הסגירה (שעת הסגירה של החנות על פי האתר 22:30). בן זוגי ואנוכי היינו המומים מהיחס העיקבי לגרש אותנו מהחנות ומחוסר הכבוד ופשוט יצאנו מהחנות מבלי לקחת את הפריטים שבחרנו ושרצינו לקנות.
אני חייבת לציין שאני עובדת שנים בחברת ביגוד גדולה שלא אציין את שמה, בתפקיד ניהולי, ומעולם לא נתתי יחס כזה ללקוח. עוד לפני כל כללי מכירה בין מוכר ללקוח, יש דבר שניקרא כבוד! וחוסר כבוד וזילזול שכזה מימי לא קיבלתי, לא רק שלא עזרו לנו בבחירת בגדים (ושתי הבנות שהיו במחלקת הגברים היו עסוקות בלספר חויוות אחת לשניה), שזה עוד בסדר כי ידענו שניסתדר ,בנוסף סגרו את החנות לפני הזמן ועוד גירשו אותנו כשאנחנו באמצע קניה וכל זה כדי שהמוכרות יוכלו ללכת מוקדם הביתה!
אני חשה אכזבה עמוקה מהיחס שקיבלנו, אני ובן זוגי לקוחות קבועים בחברתכם ובפרט בקניון השרון. בן זוגי ואני יצאנו קרחים משני הצדדים שכן שינינו אנשים עובדים במשרות מלאות במהלך השבוע ורק בשבת היה לנו זמן לקנות בגדים ובסוף יצאנו בלי בגד ובזבזנו את זמננו לשווא, ואם המוכרות לא היו מתנהגות בעלבון שכזה שני הצדדים היו יוצאים מורווחים.עם יחס כזה כף רגלנו כבר לא תידרוך בחנות הזו וספק אם בכלל נחזור לקנות בחברתכם.

תודה על ההקשבה.
ועוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שלי שירה לבקוביץ - מנה שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך למחלקת שרות הלקוחות. ממכתבך עולה אכזבה עמוקה מהיחס והשירות שקיבלת בחנות רנואר הממוקמת בקניון השרון.

הרשי לי להתנצל על הרגשתך ולהביע את צערי על הרושם הלא נעים שהשאירה בך חווית הקנייה ברשת. רנואר מעמידה את השרות ללקוח ראשון במעלה, ועל כן מדברייך בנוגע ליחס הלא ראוי בחנות ילמדו הלקחים וינקטו פעולות לשיפור השרות.

לגופו של עניין, באשר לשעות פעילות החנויות הממוקמות בקניונים הינם מ-10:00 בבוקר ועד 22:30 בערב. על פי הוראות הנהלת הקניונים, החנויות חייבות להיסגר ולפנות לקוחותיה עד לשעה זו. ובשל כך מיהר צוות החנות לסגור את שערי הסניף.

על מנת שהמקרה לא יעיב על הרגשתך בביקוריך הבאים ברשת ובמטרה להמשיך ולראותך בין לקוחותינו המרוצים, נשמח להעניק לך הטבה למימוש בכל אחת מחנויות הרשת.
תגובה:
נשמח באם תצייני במייל את כתובתך לצורך משלוח ההטבה.
[email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה