פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי ביטול לא מוצדקים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מעיל בסכום של 300 שח. לאחר ששילמתי באשראי ביקשתי לשלם חלק מהסכום בזיכוי שקיבלתי בעבר מהחברה. באותו רגע קיבלתי מהמנהל סניף בקניון גבעתיים יחס מזלזל ודיבור שאינו הולם כלל. הוא אמר שמאוחר מדי ואין הוא יכול לבטל את העיסקה אלא אם הוא לוקח דמי ביטול של 5%. הוא אמר שזוהי המדיניות וניסיתי להסביר לו שהמדיניות הזו אינה עולה בקנה אחד עם החוק. במעיל טרם נעשה שימוש או פגם. בסך הכל התחרטתי במעמד הרכישה לאחר היחס המזלזל של המנהל והוא התעקש לקחת דמי ביטול. הוא אף אמר בגאווה שהוא ישמח לגבות ממני את הסכום של הדמי ביטול ואמר לי שאני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי, ועבר ללקוחה אחרת שעמדה בתור. בתור לקוחה שקונה לא מעט בחברה ובעיקר בסניף שקרוב למגוריי לא ייתכן שהמנהל ידבר בצורה כזו ויגרום לי להתאכזב ולא לשוב לשם יותר. מעבר לזה הוא אינו מקיים את החוק שאמור להגן על הלקוח אם במעמד הרכישה התחרט ורוצה את כספו בחזרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שלי שירה לבקוביץ - מנה שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי להתנצל על הרגשתך ולהביע צערי העמור בעבור עוגמת הנפש שנגרמה לך.בחנות הממקומת בקניון גבעתיים, חב' רנואר דוגלת במתן שירות אדיב הוגן ואמין ללקוחותיה ועל כן נעשה ברור וחודדו הנהלים בנושא ביטול עסקה, חרטה ו/שינוי אמצעי תשלום, על מנת למנוע מקרים דומים.

כפי שעולה ממכתבך ביקשת לשנות אמצעי תשלום בעבור המעיל שביקשת לרכוש. על כן, מדובר בטעות ובלבול בנהלים לאור העובדה כי כאשר מדובר בחרטה מקוזזים 5% דמי ביטול על פי חוק. במקרה שהבאת בפניי לא מדובר בחרטה ועל כן לא היתה סיבה לגבות 5% דמי ביטול.
לאור מקרים דומים חברת "רנואר" החליטה שלא לגבות דמי ביטול בעבור עסקה שבוצעה ובוטלה באותו יום עסקים.

על מנת שהמקרה לא יעיב על הרגשתך בביקוריך הבאים ברשת ובמטרה להמשיך ולראותך בין לקוחותינו המרוצים, נשמח להעניק לך הטבה למימוש בכל אחת מחנויות הרשת.

בברכה,
שלי שירה לבקוביץ
מנהלת שירות לקוחות
"רנואר"
תגובה:
אנא שילחי במייל שכתובתו: [email protected] את כתובתך למשלוח ההטבה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה