פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשתף אותכם בחווית השירות שקיבלתי בסניף חולון בקניון.בתאריך-5.12.11הגעתי לסניף להחליף שתי חולצות שרכשתי במשהו אחר.האחראי משמרת אלון אישר לי את החלפת הפריטים אך במקביל באותה המשמרת עבדה מוכרת ששמה:בר שומרון שלפי דעתה היא הייתה אמורה כמובן להיתערב ולומר לו את דעתה.אני שוב מציינת כול זה קרה לאחר שאלון אישר את ההחלפה לאחר מכן היא התחילה לשאול אותי שאלות מיותרות בעוד שאלון מצידו הכול תקין.שאלתי אותה מה תפקידך במערכת?את אחראית משמרת בתפקיד ניהולי?נאמר לי שלא,אז שאלתי למה כול ההיתערבות הזו תיבצעי את תפקידך בעוד שבחנות באותה העת היו לקוחות נוספים שביקשו שירות והיא אינה הייתה מוכנה לתת להם שירות אלא להכתיב לאחראי משמרת איך לעבוד.לאחר שראיתי זאות ממש זעמתי מכעס איך יתכן שמוכרת שאמורה נטו לתת שירות ללקוח ברמה הטובה ביותר מתערבת בניהול של החנות??לאחר שאמרתי לה זאות בר באה אלי עם טלפון של שירות הלקוחות ופשוט זרקה אותו אלי ואמרה לי בביטחון מופרז ובזילזול מלאה תתלוני אלי בשירות לקוחות זה ממש לא מפחיד אותי,ענית לה אני יודעת בדיוק מה לעשות ואל תעיפי אלי בבקשה נירות אני לא אחד העובדים בצוות להזיכרך אני הלקוחה עדיין ושוב הזכרתי לה לא להיתערב,לאחר כל זה היא החליטה שהיא קוראת לאבטחה של הקניון להוציא אןתי מחנות בעוד שהיא זאות שמשפילה אותי ליד הלקוחות.לאחר כול ההשפלה ועוגמת נפש שנגרמה לי היא החליטה להחזיר לי את הפריטים ולא להחליף לי אותם.רק רציתי לציין שאני לקוחה קבועה של רנואר מזה שנים שמבצעת קניות כול חודש בסכומים מכובדים של 1000ש"ח-1500 ש"ח מיותר לציין אני עובדת קניון ומנהלת מרפאה בקניון הצוות הקודם שהוחלף לא ממזמן הכירו אותי היטב ונתנו לי שירות מעולה וכול צוות המרפאה שלי מבצע קניות ברנואר,אני רוצה לציין שאפסיק את כול הקניות שלי וגם כול צוות העובדים במרפאה בתוך הקניון בחברת רנואר ובעיקר בסניף זה כול עוד אותה מוכרת בשם בר שומרון תמשיך לעבוד בסניף.העוקמת נפש ווהשפלה שעברתי בסניף זה מתת לכול ביקורת מכירים אותי בקניון ולקרוא לאבטחה להזכירכם אני לא גנבתי כלום מי שהשפיל אותי והרימה את כולה אלי זאות המוכרת שאין לה שום דרך ארץ ותודעת שירות מהנמוכות ביותר שפגשתי אי פעם בכול הרשתות.כלקוחה ותיקה בחברתכם וכבן אנוש לא אסכים ליחס מבייש שכזה ועל אחת כמה וכמה מנותן שירות במקום שאני משלמת סכום די מכובד.חבל שהעסקת אנשים שאין להם יד בתודעת שרות יפגעו במוניטן החברה.אני אשמח לתגובתכם המהירה בנושא.
עלבון סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שלי שירה לבקוביץ- מנהל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פניתך, ממכתבך עולה אכזבה משירות לא אדיב שקיבלת ממנהלת חנות "רנואר" אשר ממוקמת בקניון חולון.

ראשית, הרשי לי להתנצל על הרגשתך ולהביע את צערי העמוק על הרושם הלא נעים שהשאירה בך חווית הקנייה ברשת. רנואר מעמידה את השרות ללקוח ראשון במעלה, ועל כן מדברייך בנוגע ליחס הלא ראוי שהפגינה בר, ילמדו הלקחים וינקטו פעולות לשיפור השרות בחנות זו.

לגופו של עניין, נשמח לאשר לך החלפה בעבור הפריטים שברשותך על מנת שתמשיכי ותלבשי "רנואר" ותהני מהקולקציה החדשה.

על מנת שהמקרה לא יעיב על ביקוריך הבאים ברשת נשמח להעניק לך שובר מתנה.
תגובה:
אנא צייני את כתובתך למשלוח ההטבה במייל [email protected]. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה